رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: امکان ضمانت زنجیره ای برای افراد از، مزایای این تسهیلات است.

کرمعلی قندالی رئیس سازمان امور عشایر ایران در چهارمین جلسه شورای عشایر خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ گفت:امیدواریم بتوانیم این ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه عشایر هم برای خانوار ها هم برای تشکل ها تامین و پرداخت کنیم.

کرمعلی قندالی در جمع مدیران کل دستگاه های اجرایی استان خراسان شمالی افزود: پراکندگی عشایر در کشور یک امتیاز برای امنیت و تولیداست.

وی به یکی از راه های مدیریت خشکسالی اشاره و تصریح کرد: باید بتوانیم بهره وری را بالا ببریم و نیاز به منابع را کم کنیم تا بتوانیم تولید را افزایش بدهیم.

قندالی اضافه کرد: هر راس دام حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان اعتبار برای نگهداری اعم از تغذیه ،بهداشت و سلامت پرداخت می کنیم.

رئیس سازمان امور عشایر ایران در جلسه شورای عشایر استان گفت: توجه به عشایر توجه به اصالت خودمان است و حفظ و کرامت آنان اهمیت دارد.

خباز استاندار خراسان شمالی در جلسه شورای عشایر خراسان شمالی خاطر نشان کرد:اصلاح نژاد دام و افزایش چند قلو زایی و چند بار در سال از اولویت های عشایر استان باشد.

استاندار خراسان شمالی در جلسه شورای عشایر استان افزود: عشایر با تسهیلات کم بهره دولت به سمت ایجاد صنایع جانبی دامداری حرکت کنند.

گفتنی است:مدیران از امروز با فکر و نگاه جدید کمک کار بهتر برای اداره کل امور عشایر و جامعه عشایری باشند.

انتهای پیام/ب

صحبت های رئیس سازمان امور عشایر ایران در بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.