نمایشگاه محرم در حوزه علمیه کوثر شهرمامونیه افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ نمایشگاه ۲ ماهه محرم با هدف شناساندن سیره امام حسین در حوزه علمیه کوثر شهرمامونیه شهرستان زرندیه افتتاح شد.

موذنی مسئول برپائی نمایشگاه محرم حوزه علمیه کوثر شهرستان زرندیه در حاشیه مراسم افتتاح  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: نمایشگاه محرم در حوزه علمیه کوثر برای عموم به مدت دو ماه برپا می‌شود که در دهه اول محرم برنامه‌های سخنرانی، روضه و نمازجماعت و غرفه محصولات فرهنگی اجرا می‌شود.

موذنی با بیان اینکه این نمایشگاه با کمک طلاب و بسیجیان و جامعه القران شهرستان زرندیه تشکیل شده است افزود: این نمایشگاه برای عموم مردم است و از مردم شهرستان تقاضا کردیم که هرکسی علاقه‌مند در زمینه کار فرهنگی در این غرفه‌ها فعالیت کند.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه صحنه‌های ماه محرم، نمایش و سیر ورودی امام حسین (ع) همراه خانوداه بزرگوارشان به کربلا تا شهادت و شام غریبان و خرابه‌های شام بازسازی و بر محتوا تلاکید شده است.

مسئول برپائی نمایشگاه محرم زرندیه ادامه داد:این نمایشگاه در شهر مامونیه خیابان محتشم کاشانی واقع در مرکز حوزه علمیه کوثر درماه محرم وصفر نوبت صبح‌ها ازساعت ۱۱ الی ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۷ الی ۲۰ پذیرای عموم مردم است.

افتتاح نمایشگاه محرم در زرندیه

انتهای پیام / ج

برپایی نمایشگاه ۲ ماهه محرم در مرکز زرندیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.