قائم مقام شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در سفر اراک گفت: دشمنان دنبال شکاف بین مردم، انقلاب و مسئولان هستند.

دشمنان دنبال شکاف بین مردم، انقلاب و مسئولاندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  لطیفی دبیر شورای راهبردی و سیاست گذاری چهلمین سالگرد  انقلاب و قائم مقام شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در جمع مدیران استان مرکزی در اراک گفت: دشمنان نظام به دنبال شکاف و اختلاف بین مردم، انقلاب و مسئولان هستند.

دبیر شورای راهبردی و سیاست گذاری چهلمین سالگرد انقلاب و قائم مقام شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور همچنین از شکل گیری جلسات و کارگروه‌های تخصصی برای برگزاری چلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبرداد.

لطیفی افزود: همه در قبال دستاورد‌های انقلاب و خون شهدا مسئولیم و می‌بایست دین خود را به انقلاب و نظام ادا کنیم که یکی از کارها، برگزاری با شکوه جشن انقلاب است.

با هوشیاری، انسجام و اتحاد ملی راه نفوذ دشمنان راببندیم

آیت الله دری نجف آبادی، نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی هم دراین جلسه با بیان اینکه باید با هوشیاری، انسجام و اتحاد ملی راه نفوذ دشمنان راببندیم گفت: این انقلاب برای همه آحاد مردم و همه اقوام است و باید ید واحده باشیم.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: با فداکاری و وحدت و همدلی و به دور از هر گونه احساسات و سیاسی کاری به سوی برگزاری محرم و صفر و ودهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌رویم و

وی اضافه کرد: همه برای نظام و انقلاب که ثمره خون شهیدان و یادگار امام است تلاش خواهیم کرد.

مردم بار‌ها امتحان خود را در حمایت از انقلاب پس داده اند

سید علی آقازاده استاندار مرکزی هم با اشاره به تهدیدات و تحرکات دشمنان نظام و انقلاب در راستای بی اعتمادی مردم و نارضایتی آن‌ها گفت: مردم ما بار‌ها امتحان خود را در حمایت از انقلاب پس داده اند.

آقازاده افزود: مردم پا پس نخواهند کشید، چون انقلاب برگرفته از نهضت عاشورا و قیام امام خمینی (ره) است و با بصیرت کامل هم محرم و صفر و هم جشن ۴۰ سالگی انقلاب را پشت سر خواهیم گذاشت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.