سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۲ با اشاره به ساماندهی دانش آموزان مدرسه معین از تغییر نام این مدرسه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خرداد ماه امسال هیاهویی بسیار درباره مدرسه‌ای غیردولتی در غرب تهران پیچید و رفتار غیر اخلاقی ناظم مدرسه سر و صدای بسیاری در داخل و خارج کشور به پا کرد؛ هرچند مسئولان مربوطه در آموزش و پرورش و دستگاه قضا به سرعت پیگیری کار را بر عهده گرفتند تا با متخلفان برخورد شود و اوضاع هر چه زودتر به حالت اول باز گردد.

به دنبال پیگیری‌های انجام شده متوسطه اول مدرسه معین منحل شد، اما فعالیت سایر مقاطع تحصیلی به قوت خودش باقی ماند.

حالا که واپسین روز‌های تعطیلات تابستانی در حال سپری شدن است از حال و هوای دانش آموزان معین سراغی گرفتیم، پدر یکی از دانش آموزان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره شرایط آنها گفت: فرزندان مان را در مدرسه ثبت نام کردند، اما نگرانی اصلی و مطالبه ما  رسیدگی به پرونده این ماجرای دردناک است.

وی ادامه داد: تاکید دارم تا پرونده همینطور رها نشود و مجازات در نظر گرفته شده برای خاطیان بدون هیچ اغماضی اجرایی شود چرا که هنوز فرزندانمان در اضطراب شرایط گذشته اند.

تداوم فعالیت مقطع ابتدایی و متوسطه دوم مدرسه غرب تهران/ مجتمع «معین» تغییر نام داد

متوسطه اول معین هیچ فعالیتی ندارد

هوشنگ میر شفیعی سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۲در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره فعالیت مدرسه اظهار کرد: مدرسه‎ای  به نام متوسطه اول معین نداریم، ولی چون این فضای آموزشی مجتمع بوده، مقطع ابتدایی و متوسطه دوم آن دایر است همچنین چون با موافقت اصولی تغییرات انجام شد، حتی این ۲ مقطع با نام «سرآمدان علم» از سال تحصیلی جدید دانش آموز جذب می‌کنند.

وی درباره وضعیت ثبت نام دانش آموزان ادامه داد: تمام دانش آموزان متوسطه اول با توجه به هماهنگی‌های انجام شده در مدارس مختلف دولتی و غیردولتی ثبت نام شدند.

سرپرست آموزش و پرورش منطقه۲ درباره شبهه فعالیت مقطع متوسطه اول گفت: متوسطه اول مدرسه معین فعال نیست، اما چون تمامی مقاطع تحصیلی در یک مجتمع هستند، این سو تفاهم پیش می‌آید که متوسطه اول برقرار باشد.

تداوم فعالیت مقطع ابتدایی و متوسطه دوم مدرسه غرب تهران/ مجتمع «معین» تغییر نام داد

میرشفیعی تصریح کرد: فعالیت متوسطه اول مدرسه معین موافقت اصولی ندارد همچنین مجوزی برای ثبت نام دریافت نکرده است و سامانه سناد برای نام نویسی بسته خواهد بود.

وی دریباره فعالیت کارکنان مدرسه معین گفت: مدیر مدرسه در ابتدای امر لغو مدیریت شد، اما سایر کارکنان مجتمع به فعالیت ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار