وزیر ورزش و جوانان کشورمان گفت: در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ ملی پوشان از لحاظ تعداد مدال بهترین نتیجه پس از انقلاب انقلاب اسلامی را کسب کردند.

سلطانی فر: بهترین نتیجه تاریخ مان را از لحاظ مدالی در جاکارتا گرفتیم /در جام جهانی فوتبالیست ها خوش درخشیدندبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی وزیر ورزش و جوانان کشورمان در حاشیه افتتاح ورزشگاه اسلامشهر اظهار کرد: مردم برای این از این فضا‌ها باید استفاده کنند که در سلامت جسم و روحشان یک تحولی بوجود بیاورند. قطعا قهرمانان و جوانان مختلف هم از این فضا‌ها استفاده خواهند کرد، چرا که امسال ما سال پر رویدادی داشتیم و همچنان پیش روی ما است.

او تصریح کرد: خوشبختانه در ابتدای سال تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بهترین و استثنایی‌ترین نتایجش را گرفت به طوری که ملی پوشان به نحو شایسته‌ای از حیثیت ورزش ایران دفاع کردند و موجبات شادی مردم را فراهم نمودند به گونه ای که پیام تبریک مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، نماینده‌های مجلس و مسئولان کشور را در پی داشت.

سلطانی فر اظهار کرد: در بازی‌های آسیایی جاکارتا هم ورزشکاران کشورمان از لحاظ تعداد مدال بهترین نتیجه پس از انقلاب شکوهمند  اسلامی را کسب کردند. با کسب ۶۲ مدال شاهد پیام‌های حمایت کننده بودیم. امیدوارم این موفقیت‌ها همچنان استمرار داشته باشد. در ضمن جام جهانی والیبال و جام ملت‌های فوتبال آسیا هم از دیگر رویداد‌های مهم هستند که تلاش می‌کنیم تا در آنجا هم به نتایج خوبی برسیم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که چه راهکار‌هایی دارد تا سرانه ورزشی استان تهران نسبت به دیگر استان‌ها افزایش یابد، گفت:  ما با کمک مسئولان استان تهران و سایر عوامل دیگر اعم از فرمانداری و ... هماهنگی‌هایی را به عمل آورده ایم تا بتوانیم از همه ظرفیت‌های مناطق مختلف تهران استفاده کنیم. می‌خواهیم یک شرایط مناسب و متعادل را در نقاط مختلف استان به صورت یکسان ایجاد کنیم. قدم اول ما اتمام پروژه‌های نیمه تمام است و در گام‌های بعدی هم سعی می‌کنیم پروژه‌های بیشتری را به بهره برداری برسانیم.


بیشتر بخوانید: سلطانی فر: در دهه طلایی و خیزش ورزش زنان هستیم

افتتاح ورزشگاه 7 هزار نفری اسلامشهر با حضور معاون رئیس جمهور

مجلس و قوه قضائیه در دربی رو در رو با وزارت ورزش و جوانان


انتهای پیام/

اظهارات سلطانی فر در حاشیه افتتاح ورزشگاه اسلامشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار