فرماندار اردکان گفت: برای توسعه‌ی فولاد باید دنبال جذب سرمایه گذارانی از سایر کشور‌های دیگر باشیم.

به گزارش  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ هادی مقیمی فرماندار اردکان در بازدید از واحد تولید فولاد تارا شمش اردکان گفت: مشکلات آلایندگی این واحد تولید فولاد برطرف شده است و بستر توسعه و زیر ساخت‌ها توسعه آماده و مورد استقبال قرار می‌گیرد.

مقیمی  با اشاره به اینکه سرمایه گذارای خارجی فرصت طلایی برای رشد فولاد و اشتغال است، افزود: باید دنبال جذب سرمایه گذاررانی از سایر کشور‌های دیگر داشته باشیم بنا براین اولویت ما کشور‌های آسیایی هستند.

وی  گفت:  توسعه‌ی فولاد  با مشارکت و سرمایه گذاری سرمایه گذاران خارجی  انجام شده و در حال حاضر این واحد فولادی با ۵۰هزار تن افزایش تولید سالیانه و ۳۰ نفر نیروی جدید در خط دوم ،هر خط دو کوره، را مشغول بکار کرده است.

فرماندار اردکان با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: زمینه تعامل و همکاری در حوزه‌های مختلف و کشور‌های اروپایی را فراهم کنیم و در این خصوص از سرمایه گذاری کشور هند و چین استفاده شده است.

مقیمی ادامه داد: در طول تاریخ ایران و هند روابطه‌ی خیلی خوبی داشتند و سرمایه گذاران هندی در حوزه‌های مختلف ورود داشته و شهرستان اردکان از ورود همه سرمایه گذاران داخلی و خارجی با توجه به اینکه بستر توسعه و زیر ساخت‌های توسعه آماده شده استقبال می‌کند.

فرماندار اردکان تاکید کرد: مباحث زیست محیطی و آلایندگی خط قرمز مسولان در حوزه سلامت مردم است و رفع نواقص در فیلتراسیون و کاهش آلایندگی هوا در این واحد تولید فولاد و نیز مشاهدات میدانی، مشکلات آلایندگی این واحد با پیگیری و تذکرات مکرر برطرف شده است.

انتهای پیام/ی

توسعه‌ی فولاد با مشارکت سرمایه گذاران خارجی 

برچسب ها: فولاد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار