فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اشکذر پرده از راز سرقت محموله ۲۲ تنی ضایعات آهن آلات برداشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرهنگ حسین منصوری فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اشکذر  توانستندند پرده از راز سرقت محموله ۲۲ تنی ضایعات آهن آلات بردارند.

سرهنگ منصوری ادامه داد: با اعلام خبر سرقت محموله آهن آلات از طريق مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰، ماموران پليس آگاهي شهرستان اشکذر در محل حاضر شده و به بررسی موضوع پرداختند.

وی گفت: شاکی این پرونده که راننده تریلی بود به ماموران اعلام کرد محموله  ضایعات آهن آلات را از بندرعباس بارگیری و قصد تخلیه آن در فولاد آلیاژی یزد را داشته که شب قبل، این محموله ناپدید شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر افزود: ماموران پلیس طی صحبت هایی که با فرد شاکی داشتند به ضد و نقیض بودن اظهارات وی پی بردند و بنابر آن شد که از فرد شاکی به صورت فنی تر بازجویی شود که طی این باز جویی ها شاکی، به فروش این محموله اعتراف کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه شناسایی و دستگیری مالخر این پرونده نیز در دستور کار قرار دارد گفت: متهم به همراه پرونده سرقت به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/ غ

برملا شدن راز سرقت۲۲ تنی ضایعات آهن آلات اشکذر 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.