باهدف برنامه‌ریزی و اجرای هدفمند برنامه‌های تبلیغی زکات در استان زنجان مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان به‌عنوان رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات شورای زکات این استان انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ رضا حسنلو، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه شورای زکات بر اساس قانون زکات در استان زنجان نیز تشکیل‌شده است، گفت: بر اساس ابلاغ شورای عالی زکات کشور شورای زکات استان زنجان به ریاست نماینده ولی‌فقیه در این استان و امام‌جمعه زنجان مسئولیت سیاست‌گذاری و تعیین راهبردها و خط‌مشی‌های اجرایی برنامه‌های زکات را بر عهده دارد.


وی بابیان اینکه بر اساس همین قانون دستگاه‌های تأثیرگذار در امر فرهنگ‌سازی و جمع‌آوری زکات با محوریت دبیرخانه شورای زکات مستقر در کمیته امداد بخشی از مسئولیت ترویج این فریضه الهی را عهده‌دار می‌شوند، ادامه داد: به‌منظور توسعه و ترویج فرهنگ پرداخت زکات کمیته‌های تخصصی با مسئولیت اعضای شورای زکات طبق رسالت ذاتی دستگاه‌های عضو در ذیل این شورا تشکیل‌شده و فعالیت می‌کنند.


حسنلو بابیان اینکه یکی از اعضای اصلی شورای زکات استان صداوسیمای مرکز زنجان است، افزود: به پیشنهاد مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات استان زنجان و ابلاغ نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای زکات این استان مدیرکل جدیدصداوسیمای مرکز زنجان به‌عنوان رئیس کمیته تخصصی اطلاع‌رسانی و تبلیغات شورای زکات استان زنجان انتخاب شد.


وی با اشاره به اینکه صداوسیما به‌عنوان دانشگاه فراگیر تأثیرگذاری بالایی در سمت‌وسو دادن به افکار عمومی و فضاسازی در جامعه دارد، ادامه داد: امیدواریم با بهره‌گیری از ظرفیت کمیته تخصصی اطلاع‌رسانی و تبلیغات شورای زکات زمینه رشد و بالندگی فریضه واجب الهی زکات در پایتخت شور و شعور حسینی با فضاسازی مناسب رسانه‌ای و ایجاد انتظام هر چه‌بهتر در حوزه فرهنگ‌سازی زکات از طریق این کمیته تخصصی فراهم شود.


گفتنی است؛ ابلاغ رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات شورای زکات استان زنجان توسط مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات استان زنجان به سید محسن لطیفی مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز زنجان تقدیم شد.
انتهای پیام/ن

 

انتخاب مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان به‌عنوان رئیس کمیته اطلاع‌رسانی شورای زکات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.