مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از جمع آوری ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان زکات طی چهار ماه امسال در زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه زکات ۳۲ بار در قرآن در کنار برکت آمده است گفت: اگر در این حوزه همت شود موجب جاری شدن برکت در جامعه و تبدیل شدن مال به رزق می‌شود.

صفری افزود :از آثار پایین دستی زکات رسیدگی به حال فقراست، ولی آثار و فواید بالادستی زکات جاری شدن برکت در جامعه بوده و سیر کردن فقرا در دنیا موجب سیرشدن پرداخت کننده زکات و صدقه دهنده و رسیدگی به ایتام موجب دستگیری آن‌ها از ما در روز قیامت است که نیاز است با همگرایی وانسجام و وحدت تبدیل به گفتمان عمومی شود.

وی ادامه داد :کسب رتبه پنجم زکات ورتبه دوم زکات فطره در سال گذشته نشان دهنده ولایتمداری مردمان پایتخت شور و شعور حسینی است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان  گفت: ۹ ونیم میلیارد تومان زکات سال گذشته در استان زنجان جمع آوری شده و برنامه ریزی شده است امسال ۱۳ ونیم میلیارد تومان زکات در استان زنجان جمع آوری شود.
 
صفری ادامه داد: آمار زکات جمع آوری شده در چهارماهه امسال ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی یادآور شد :کمک به ایتام و نیازمندان سفره ایست که در جامعه اسلامی پهن شده که از یک طرف موجب رفع نیاز نیازمندان و از طرفی دیگر موجب رستگاری و رسیدن به حیات طیب برای انفاق کننده می‌شود.
 
انتهای پیام/ن
 

جمع آوری زکات در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.