هجدهمین دوره مسابقات هاپکیدو بانوان کشور با قهرمانی تیم گیلان پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مونا شفیع نژاد نایب رئیس هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: هجدهمین دوره مسابقات هاپکیدو بانوان کشور با قهرمانی تیم گیلان در مشهد مقدس پایان یافت.

وی افزود: در این رویداد ورزشی تیم هاپکیدوی گیلان با ۲۶ رزمی کار از سد حریفان خود گذشتند و با کسب ۸ مدال طلا، ۶ مدال نقره، ۹ مدال برنز و در مجموع با ۶۴۰ امتیاز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم قزوین با کسب ۵۹۵ امتیاز دوم شد و خراسان رضوی نیز با ۴۰۵ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.

نایب رئیس هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: در بخش کیورگی (مبارزه) و در رده سنی نونهالان، روشنک درخشان در وزن ۳۷- کیلوگرم، نسا نوری در وزن ۴۵- کیلوگرم، در رده سنی نوجوانان آوا ستوده در وزن ۳۸ - کیلوگرم، در رده سنی جوانان نیلوفر علیزاده در وزن ۴۸ - کیلوگرم، در رده سنی امید فاطمه کنعانی در وزن ۶۳ - کیلوگرم و در رده سنی بزرگسالان مهناز سحر خیز در وزن ۷۳ - کیلوگرم همگی از گیلان موفق به کسب مدال طلا شدند.

مونا شفیع نژاد افزود: همچنین در بخش هویش سول و در رده سنی نونهالان فاطمه حیدری و در رده سنی امید فاطمه فتحی نژاد از گیلان موفق به کسب عنوان نخست و مدال طلا شدند.

وی گفت: حدیث بهبودی در وزن ۴۵ - کیلوگرم رده سنی نونهالان، مهشید نوروزنیا در وزن ۴۳ - کیلوگرم رده سنی نوجوانان، فاطمه فتحی نژاد در وزن ۵۳ - کیلوگرم، سپیده حیدری در وزن ۵۸ - کیلوگرم، آریانا رضازاده در وزن ۶۳ - کیلوگرم رده سنی جوانان و کبری یوسفی در وزن ۷۳- کیلوگرم رده سنی بزرگسالان از گیلان موفق به کسب مدال نقره بخش مبارزه مسابقات هاپکیدو بانوان کشور شدند.

نایب رئیس هیات ورزش‌های رزمی گیلان افزود: در بخش مبارزه رده سنی نونهالان فاطمه حیدری در وزن ۳۲ - کیلوگرم، در رده سنی نوجوانان یلدا حیدری در وزن ۶۳+ کیلوگرم، در رده سنی جوانان سیده عقیق سیدسادات در وزن ۶۸- کیلوگرم و پریما غلامی نیا در وزن ۷۳+ کیلوگرم، در رده سنی امید فاطمه رضایی در وزن ۵۳- کیلوگرم، در رده سنی بزرگسالان مریم‌گل محمدی در وزن ۵۸- کیلوگرم و سکینه مرزدار در وزن ۶۳- کیلوگرم از استان گیلان مقام سوم و‌مدال برنز این مسابقات را کسب کردند.

مونا شفیع نژاد گفت: همچنین در بخش هوشین سول دفاع شخصی و در رده سنی نونهال نسا نوری و فاطمه حیدری مقام اول و در رده سنی جوانان فاطمه فتحی نژاد و نیلوفر علیزاده مقام سوم و و در رده سنی امید فاطمه فتحی نژاد و فاطمه کنعانی مقام اول و در رده بزرگسالان نیز فاطمه کنعانی و سکینه مرزدار با کسب مقام سوم از گیلان مدال برنز رقابت‌های هاپکیدو بانوان کشور را کسب کردند.

وی تصریح کرد: سرپرستی تیم هاپکیدو whc بانوان گیلان بر عهده خدیجه لطفی نایب رئیس انجمن هاپکیدوی ایران است.

 

انتهای پیام/م.ع

درخشش بانوان رزمی کار گیلانی در رقابت کشوری هاپکیدو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار