مسابقات قهرمانی هاپکیدو در رشت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سعید علیپور مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: مسابقات قهرمانی هاپکیدو با شرکت 50 رزمی کار گیلانی در 4 رده سنی نونهالان، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در استایل هنرهای فردی ،دفاع شخصی، سلاح سرد و مبارزه و با مسوولیت فریبرز روستا مربی هاپکیدو GHF برگزار شد.

وی افزود: در بخش نونهالان و در استایل مبارزه کامران خاتمی در وزن 20+ کیلوگرم ، محمد کاردوست در وزن +25 کیلوگرم و محمدحسان کاچری در وزن +30 و امید یعقوبی در وزن -30 و پارسا معراجی هم در استایل سلاح سرد مقام اول این رقابت را از آن خود کردند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: سید رهام پلاسعیدی در وزن 20+ ، طاها خلیلی در وزن 25+ و امیرحسین قلی پور در وزن 30+ به مقام دوم دست یافتند و امیرعلی صفری در وزن 20+ و امیرعلی تقوی در وزن 25+ مقام سوم را از آن خود کردند.

سعید علیپور خاطر نشان کرد: بخش نوجوانان و در استایل مبارزه امیرحسین کاردوست در وزن 35+ ، پوریا حسین نژاد در وزن 40- ، امیر رضا قلی پور در وزن 45- ، امیررضا موقدی در وزن 50- و مهدی خان وقاری هم در وزن 65+ مقام اول را به دست آوردند و پارسا معراجی در وزن 35+ در استایل مبارزه و امیرحسین آگاه در وزن 40-، محمد سعید جلیلی در وزن 45- ، دانیال سیاهی در وزن 50- دوم و ابوالفضل فروهی و نوید پورمحمدی مشترکا در وزن 35+ سوم شدند.

وی گفت: در بخش جوانان در استایل مبارزه همچنین آرش علی اکبری در وزن 55+ ، سجاد ناطقی در وزن 60- ، قاسم پور جزیی 65- و مهدی بشکوفه در استایل دفاع شخصی مقام اول را کسب کردند و

مهدی احمدی در وزن 55+ ، علی کرمی 60- و نیما رجبی 65- دوم و ناصرشوریده در وزن 55+ ، مهیار معینی 60- و کیان رحمتی در وزن 65- مقام سوم را به دست آوردند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان افزود: در بخش بزرگسالان در استایل مبارزه نیز  علی معراجی در وزن 75- ، سیاوش فیضیان در وزن 80- در استایل مبارزه و دفاع شخصی و محمدرضا پوررجبی در وزن 75- ، اشکان اکبری در استایل سلاح سرد و محمدرضا روستا در استایل دفاع شخصی نفرات اول این دوره از رقابت ها شدند.

سعید علیپور  تصریح کرد:محمود سعیدآبادی در وزن 75- و امیر محمد احمدی در وزن 80- در بخش سلاح سرد و دفاع شخصی دوم و فرید اخلاقی در وزن 80- ، علیرضا سنگجویی و اشکان اکبری نیز در همین بخش سوم شدند.

 

انتهای پیام/م.ع

پایان رقابت هاپکیدو  با معرفی نفرات برتردر رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.