وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توسعه زیر ساخت های فناوری ارتباطات زیر ساخت های سایر بخش ها نیز تقویت می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب گفت: با توسعه زیر ساخت های فناوری ارتباطات زیر ساخت های سایر بخش ها نیز تقویت می شود.

وی ادامه داد: تا سال ۱۳۹۲ بیش از ۳۰۰ هزار نفر در حوزه موبایل پهن باند فعال بودند اما م اکنون بیش از ۶۷ میلیون نفر در زمینه موبایل پهن باند فعال هستند.

آذری جهرمی بیان کرد: توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دسترسی به اینترنت و سلامت الکترونیکی مبتنی بر فناوری آی تی از مهمترین الویت‌های دولت و این وزارتخانه است.

آذری جهرمی با اشاره به نقش فناوری اطلاعات در جلوگیری از فساد گفت:اگر دستگاه‌های دولتی به سامانه‌های حکومتی متصل شوند از رانت‌ها و فساد‌های اقتصادی جلوگیری می‌شود.

وزیر ارتباطات گفت: ۲۲۰ میلیارد تومان برای اجرای پنج پروژه ارتباطی هزینه شده است.

وی ادامه داد:۳۸۰ سایت برای نسل ۳ و ۲۷۰ سایت برای نسل ۴ در آذربایجان غربی راه اندازی شده است.

سفر وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات  به میاندوآبسفر وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات  به میاندوآب
همایون هاشمی نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژو تکاب در جلسه شورای اداری با اشاره به پتانسیل‌های شهرستان تکاب گفت:۸۰ درصد منابع طلای ایران و خاورمیانه در این شهرستان قرار دارد، ولی این شهرستان یکی از محرومترین شهرستان‌های کشور است.

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار آذربایجان غربی ظهر امروز در بدو ورود به شهرستان میاندوآب در مزار شهدای گمنام حاضر شد و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

انتهای پیام/ی

 

سفر وزیر ارتباطات به آذربایجان غربی

برچسب ها: جوانان ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.