رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: به منظور تسهیل در عبور و مرور و برقراری امنیت ترافیکی عزاداران حسینی، پلیس راهور طرح ویژه ای را در شب های دهه اول محرم اجرا خواهد کرد. 

فضل الله شیری  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، از اجرای طرح ویژه پلیس راهور درسطح استان به مناسبت ماه محرم خبر داد و گفت: با توجه به اینکه امنیت ترافیکی شهروندان برای پلیس راهور مهم است بصورت ویژه تخلفات رانندگی کنترل می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به حضور هیئت های مذهبی در سطح شهر و برگزاری مراسمات عزاداری پلیس راهنمایی و رانندگی در راستای روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان نسبت به اجرای این طرح اقدام می کند.

سرهنگ شیری از ابلاغ موارد و نکات لازم به هیئت ها همچون عدم انسداد معابر خبر داد و گفت: هیئت ها همچنین در رابطه با مشکلاتی ترافیکی که ممکن است به دنبال ایجاد داربست ،نصب بنر ،توزیع نذورات و ... برای مردم به وجود آید مسئول هستند.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه خواستار رعایت سرعت مطمئنه از سوی رانندگان در شب های محرم و در هنگام برگزاری مراسمات عزاداری شد و گفت: هیئت ها نیز نسبت به زمان تعیین شده برای انجام عزاداری توجه داشته باشند و آن را رعایت کنند.

وی در خصوص شعار نویسی بر روی خودروها نیز گفت: شعارنویسی ها نباید به گونه ای باشد که شیشه خودرو پوشانده شده و مانع از مشاهده داخل خودرو شود که در صورت مشاهده چنین موردی خودرو توقیف می شود.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه همچنین از توقیف خودروهایی خبر داد که شعارهای نامتعارف بر روی آنان درج شده باشد.
وی همچنین گل آلود کردن خودروها را ممنوع اعلام کرد و در پایان گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی طی شب های برگزاری مراسم عزاداری محرم در کنار هیئت های مذهبی حضوری فعال خواهد داشت.

انتهای  پیام/ز


اجرای طرح ویژه پلیس راهور درسطح استان به مناسبت ماه محرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.