معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ٩ کتاب فروشی از استان در طرح تابستانه خرید کتاب امسال شرکت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛، رضا رضایی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: کتاب فروشی "پاتوق کتاب"، "فروغ"، "شهرکتاب"، "حاتمی"، "نوید (خانه کتاب) "، "پیام دانش"، "باغ کاغذی"، "کتابسرای عضدی" و "اندیشه سبز" از کتاب فروشی‌هایی هستند که در طرح تابستانه کتاب شرکت کرده اند.
رضایی افزود: در این طرح کتاب‌های عمومی با ٢٠ درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان با ٢٥ درصد تخفیف برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است، که علاقمندان می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را تا پایان شهریور ماه خریداری کنند.
وی اظهار کرد: سقف خرید برای هر فرد یک میلیون ریال است که افراد می‌توانند از کتابفروشی‌های شرکت کننده در طرح تابستانه کتاب کتاب‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند.
رضایی تصریح کرد: طرح تابستانه خرید کتاب به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و دسترسی آسان کتاب‌های مورد نیاز علاقمندان در سراسر کشور اجرایی شده است.
وی افزود: طرح کتاب فروشی به وسعت ایران و طرح تابستانه کتاب از جمله طرح‌هایی بوده که خانه کتاب با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق کتاب فروشی‌های سراسر کشور از سال ١٣٩٤ به اجرا گذاشته و مورد استقبال مردم در استان خراسان شمالی نیز قرار گرفته است و شهروندان علاقه‌مند به بهره‌مندی از تخفیف خرید کتاب این طرح می‌توانند تا پایان شهریورماه به کتاب فروشی‌های معرفی شده، مراجعه کنند.
انتهای پیام/ط


شرکت کتاب فروشی‌ها در طرح تابستانه کتاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.