مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: ٣٣ اثر نشریه دیواری از کانون‌های فرهنگی و هنری خراسان شمالی به دبیرخانه مسابقه ملی در استان قم ارسال شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛  هاشم شیرازیان مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان با توجه به این که چهارمین دوره مسابقه ملی نشریه دیواری بحر کَرم به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم برگزار می‌شود ، گفت: ٣٣ اثر نشریه دیواری از کانون‌های فرهنگی و هنری خراسان شمالی به دبیرخانه مسابقه ملی بحرکرم در استان قم ارسال شد.
وی افزود: ١٢ کانون فرهنگی و هنری از شهرستان‌های بجنورد ، راز و جرگلان، شیروان ، مانه و سملقان و اسفراین در مسابقه شرکت کردند که کانون‌های فرهنگی و هنری بجنورد با ارسال ٢٥ اثر نشریه دیواری بیشترین آثار را تولید و ارسال کرده است.
شیرازیان گفت: کانون حضرت علی اکبر علیه السلام و کانون نینوا به تفکیک ٥ نشریه ، کانون علی بن ابیطالب و شهدای گریوان به تفکیک ٤ نشریه ، ثامن الحجج سه نشریه ، میثاق دو نشریه و کانون‌های صاحب الزمان و شمس الشموس هم هر کدام با یک نشریه در این دوره از مسابقات شرکت کردند.
وی با بیان اینکه کانون پشنده راز و جرگلان سه نشریه و کانون شهدای روئین یک نشریه به مسابقه ارسال کردند ، افزود: کانون مرصاد شهرستان مانه و سملقان و کانون فاضل شهرستان شیروان هم هر کدام با دو نشریه در چهارمین دوره مسابقه نشریه دیواری بحر کرم استان قم حضور خواهند یافت.
گفتنی است: سال گذشته روستای اسفیدان و روستای بزنج به همت کانون‌های فرهنگی هنری شهدای اسفیدان و معراج السعاده در جشنواره ملی روستا‌های دوستدار کتاب جزو ۱۰ روستای برتر معرفی شد.
انتهای پیام/ ب 

ارسال آثار نشریه دیواری خراسان شمالی به مسابقه بحرکرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.