اگرجوانان به خود باوری برسند و مسئولان دانشگاهی هم آنان را حمایت کنند می توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

لزوم تقویت روحیه خود باوری و اعتماد به نفس بین جوانانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛دبیر کل کانون دانشگاهیان کشور در مراسم افتتاحیه مسابقات فناوری هوا فضای جام پایتخت طبیعت ایران گفت: برگزاری مسابقات فناوری و هوا فضای استان کهگیلویه و وبویراحمد فرصت خوبی برای شناسایی و شکوفایی استعدادها و ظرفیت های بالقوه جوانان و دانشجویان است .
سید محمدحسینی با بیان اینکه ما نیاز داریم روحیه خود باوری و اعتماد به نفس را در جوانان زنده کنیم افزود:در صورتی که جوانان به خود باوری برسند و مسئولان دانشگاهی هم آنان را حمایت کنند می توانند کارهای بزرگی انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه ظرفیت های بالقوه زیادی در کشور وجود دارد ادامه داد: خوشبختانه در چهار دهه اخیر در کشور جوانان توانسته اند با اعتماد به نفس و کارهای بزرگی در زمینه های هسته ایی، پزشکی،ماهواره و صنایع موشکی انجام دهند و این توانمندی هم درزمینه های هوا و فضا و تولید علم در صنعت و کشاورزی نیز وجود دارد.
فرماندار بویراحمد هم در این جلسه مشارکت سازمان های مردم نهاد را در اجرای برنامه های فرهنگی مهم دانست و گفت : سازمانهای مردم نهاد می توانند به عنوان بازوی دولت در برگزاری برنامه های فرهنگی و به دور از مسائل سیاسی نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
کناری با بیان اینکه انجمن فرهیختگان و انجمن هوا و فضای استان از جمله سازمان های مردم نهاد فعال هستند افزود: 150 تشکل مردم نهاد در استان ثبت شده که از این تعداد 40 تشکل در شهرستان بویراحمد راه اندازی شده است.
وی با بیان اینکه فعالیت برخی از تشکل های مردم نهاد با شروع انتخابات آغاز و با پایان یافتن انتخابات غیرفعال می شوند ادامه داد: این رویه کاری برازنده تشکل های مردم نهاد که بازوی توانمند دولت در برگزاری برنامه های فرهنگی هستند نیست.

 انتهای پیام/غ

برگزاری مسابقات فناوری و هوا فضا در یاسوج

برچسب ها: هوا و فضا ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.