چشم‌انتظاری خانواده‌های داغدار با پیدا شدن لاشه هواپیمای تهران یاسوج پایان یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  دقایقی پیش لاشه هواپیمای تهران یاسوج در قله نول در روستای نقل پیدا شد و چشم‌انتظاری خانواده‌های دغدار  با  پیدا شدن لاشه هواپیمای تهران یاسوج پایان یافت.

 سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رویت شدن لاشه هواپیمای ای تی آر در ارتفاعات دنا از دیروز پهپاد های سپاه شناسایی دقیقی از منطقه که احتمال سقوط وجود داشت شروع کردند و صبح امروز دو فروند بالگرد هوافضا به منطقه اعزام که موفق شدند نقطه سقوط را پیدا کنند.

سردار رمضان شریف به نقطه ان. سی ـ 4208 و ای 514293 محل سقوط اشاره کرد و افزود: این مختصات موجب می شود تا نیروهای امداد و نجات همه فعالیت های خود را بر این نطقه متمرکز کنند.

وی با بیان اینکه احتمال هلی برد نیروها به این منطقه زیاد است گفت: تصاویر دقیقی از نقطه سقوط و شرایط لاشه هواپیما تصویر برداری شد که در بخش های بعدی اخبار تکمیلی ارسال می شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد هم با بیان اینکه ساعت 10 و 22 دقیقه طی تماس تلفنی که با خبرنگار در کابین بالگرد حاضر در منطقه برقرار شد گفت: بر اساس مشاهده عینی خلبان مرکز کنترل هوایی کشور هوپیما و اجساد آن در روستای نغل در ارتفاعات 4 هزار متری شهرستان دنا رویت شد.

وی گفت: نیروهای امدادی در حال حرکت به سمت این نقطه هستند و با توجه به تعدد بالگردها احتمال هلی برد نیروها به محل حادثه انجام می شود.


انتهای پیام/ش

رویت شدن لاشه هواپیمای ای تی آر در منطقه نقل دنا

برچسب ها: حوادث ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.