نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: انحراف جوانان  در پی باور کردن شبه‌های ایجاد شده در فضای مجازی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان داشت: روشن بودن مسائل عقیدتی و محور بودن ولایت فقیه در مباحث سیاسی  برای بیان و انتقال به همه  لازم و ضروری است.

وی افزود: مسائل عقیدتی سیاسی اساس و اصول دین برشمرد و با اشاره به این‌که این اصول به منزله ریشه هستند که باید در جهت زنده نگه داشتن ریشه‌ها گام برداشت و سعی در قدم نهادن در این مسیر باشیم.

موسوی جزایری عنوان کرد: در کلاس آموزش‌های عقیدتی سیاسی میخوانید که تقلید در اصول دین حرام است و در فروع دین واجب است؛ حرام به این معنا که من خدا را قبول دارم به دلیل اینکه فلانی فرموده، در اصول دین استدلال لازم است اما در فروع دین به استدلال نیاز نیست.

وی گفت: تمامی پرسنل نیروی انتظامی، هر کدام در حد توان خود نسبت به اصول دین آموزش دهید و از آن ها بخواهید که چه استدلالی برای قبول خداوند، حکمت، عدالت، قدرت و رحمت خداوند لازم است و هرکاری بدون بسم‌الله ناقص خواهد ماند و زمانی که به خداوند رحمان متوسل می‌شویم رحمت خدا شامل حال ما خواهد شد، در همین راستا به همه پرسنل یاد دهید هنگامی که کار خود را با نام خداوند آغاز کنند، پیروزی خواهند شد.

انتهای پیام/م

لزوم روشن بودن مسائل عقیدتی برای همه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Saudi Arabia
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
فضای مجازی با غیر مجازی فرقی نداره
هر دو مثل هم هستند
در هر دو میشه پیر و جوان منحرف شوند
آخرین اخبار