فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان راه برون رفت از مسائل و مشکلات اقتصادی را مدیریت انقلابی و مدیریت جهادی دانستند.

راه برون رفت از مشکلات اقتصادی مدیریت انقلابی و جهادی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار ابو حمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  درجمع بسیجیان و مسئولین شهرستان منوجان گفت  : چون ماه محرم در پیش است صحبت خودم را در رابطه با محرم آغاز می کنم که برگرفته از صحبت های حضرت آقاست  که کربلا 3محور اساسی داشت 1 درس های عاشورا 2 اخلاق عاشورایی 3 عبرت های عاشورا که مورد سوم از دو مورد اول اولی تر است و اهمیت بیشتری دارد .

 وی افزود : اگر خواص آخرت طلب در اقلیت قرار بگیرند و خواص دنیا طلب در اکثریت قرار بگیرند واقعه ای مانند عاشورا رخ خواهد داد و مثال آن را روی سلیمان خرد خزائی ذکر کردند .

سردار ابوحمزه  بیان کرد: که امروزه هم همین خبر است که مسئولین همه چیز را به گردن حضرت آقا می اندازند و تمام جواب ها را از ایشان می خواهند .

وی  گفت : نبی مکرم اسلام فرمودند که دو گروه کمر ما را شکستند 1 منافقین زیرک 2 متهجرین احمق .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  در ادامه اشاره به مسائل اقتصادی داشتند که راه برون رفت از این مشکلات را در چهارچیز جستجو می کردند 1 مدیریت انقلابی و مدیریت جهادی . و بعد راه های مدیریت جهادی و انقلابی را ذکر کردند 1 اهل کار بودن 2 اهل تلاش شبانه روزی بودن نه فقط کار روز مرگی که بنا به فرمایش حضرت آقا می شود روز مردگی 3 کار و تلاش بر اساس علم باشد چه علم خود و چه با مشورت علمی دیگران 4 محاسبه خود با خداوند متعال 5 تدبیرو برنامه داشتن 6 درایت و عواقب کار را سنجیدن راه دوم برون رفت برای حل مشکلات اقتصادی 2 اقتصاد مقاومتی نه اقتصاد برجامی 3 سومین راه حل برخورد قاطع با مفسدین اقتصادی 4 چهارمین را حل هم فکر محرومین و مستضعفین را کردن و به کمک آنها رسیدن است . 

وی اظهار کرد : امریکا و هم پیمانانش به دنبال زدن اسلام ناب هستند و تنها راه آن را هم این می دانند که همه مشکلات را به گردن رهبری بیندازند تا مردم را نسبت به رهبری بد بین کنند و ایجاد نارضایتی از رهبری ایجاد کنند که این نیت را به گور خواهند برد چون مردم پشت این نظام و خط قرمز آنها رهبری است

 انتهای پیام /س

 

مهمترین مشکل کشور اقتصادی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار