رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در سال جاری مقدار 1100 میلیارد تومان سهمیه به استان سمنان داده شده که از هفته آینده با تقسیم بندی بانک ها واحد های تولیدی جدید را به بانک ها معرفی می کنیم .

بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،گفت: در سال جاری مقدار 1100 میلیارد تومان سهمیه به استان سمنان داده شده که از هفته آینده با تقسیم بندی بانک ها  واحد های تولیدی جدید را به بانک ها معرفی می کنیم .

وی افزود : مسئله دوم که بررسی شد مشکل واحد سیمان بیارجمند بود که با توجه به اینکه این کارخانه برای راه اندازی در گذشته نیاز به 130 میلیارد تومان منابع داشت و در حال حاضر با توجه به تورم کنونی بیش از 400 میلیارد تومان منابع مالی برای راه اندازی نیاز دارد  ، مشکل تامین منابع بررسی شد.

اسودی با اشاره به خرید تجهیزات اولیه این کارخانه برای راه اندازی مجدد گفت: تمدید قرار داد با بانک تجارت استان باید در اسرع وقت انجام شود و تامین منابع مالی این کارخانه انجام شود.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان افزود: بر اساس طرحی که این کارخانه داده است قرار شده است تا در مرحله اول فاز دوم این کارخانه راه اندازی شود و با درآمد حاصل از آن فاز اول نیز راه اندازی شود .

انتهای پیام / ذ

برگزاری صد و بیستمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان

 

برچسب ها: وزارت صنعت ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.