معاون اقتصادی استاندار مرکزی گفت: صدا و سیمای استان مرکزی جایگاه خوبی را در بین مردم کسب کرده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ فرخی، معاون امور اقتصادی استانداری مرکزی در مراسم تجلیل صاحبان اثر‌های برگزیده استان مرکزی گفت:: صدا وسیمای استان مرکزی با پیگیری مشکلات و پرداختن به مطالبات مردمی توانسته جایگاه خوبی را در بین مردم کسب کند.

فرخی افزود: شبکه آفتاب با استفاده از تمام ظرفیت خود توانسته گام موثری در راستای توسعه مسائل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی استان بردارد.

استفاده ازظرفیت تمامی شهر‌ها و روستا‌های استان مرکزی در شبکه افتاب

آذردشتی مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی هم در این مراسم گفت: صداوسیمای استان مرکزی در نظر دارد در راستای معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان برای تهیه و تولید برنامه‌های خود ازظرفیت تمامی شهر‌ها و روستا‌های استان استفاده کند.

آذردشتی افزود: برنامه سازان و تولید کنندگان شبکه افتاب تمام تلاش خود را خواهند کرد تا بتوانند در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها هم خوش بدرخشند.

وی اضافه کرد: شبکه آفتاب توانست در بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها و تولیدات برنامه‌های برتر، با تولیدات با کیفیت حائز رتبه‌های خوبی در بخش‌های مختلف شود.

در این مراسمی از صاحبان تولیدات برنامه‌های برتر شبکه آفتاب در ارزیابی‌های سال ۹۷ و برگزیدگان بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها تجلیل شد.

جایگاه خوب شبکه آفتاب در بین مردم

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.