دستگیری ۴ نفر از سرباند‌های کلان قاچاق مواد مخدر

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب از دستگیری ۴ نفر از سرباند‌های کلان قاچاق مواد مخدر در این شهرستان طی ۵ ماهه‌ی گذشته خبر داد و گفت:در این رابطه ۷۴ قاچاقچی نیز دستگیر و روانه زندان شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حامد عمرانی دادستان رودبار جنوب گفت:با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان و پلیس از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۴ تن و ۴۵۳ کیلوگرم تریاک، ۱۶۵ کیلو و ۸۰۸ گرم حشیش، ۲۴ کیلو و ۸۲۰ گرم هروئین از باند‌های قاچاق مواد مخدر کشف و ضبط گردیده است.

این مقام قضائی با اعلام اینکه برخورد با باند‌های کلان قاچاق مواد مخدر در اولویت کار دادستانی و پلیس قرار دارد، از دستگیری4نفر از سرباندهای کلان قاچاق خبرداد و افزود:در عملیات‌های صورت گرفته ۴ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه ۳۰۰ عدد فشنگ جنگی به همراه ۵۰ دستگاه خودرو کشف و توقیف شده است.

دادستان رودبار جنوب به بحث مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر نیز اشاره کرد و گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۱ خرده فروش فعال مواد مخدر به همراه ۲۸ معتاد پرخطر شناسایی و دستگیر شده اند.

استان کرمان بدلیل موقعیت جغرافیایی وهمجواری با استان‌های هم مرز با کشور‌های افغانستان وپاکستان محل ترانزیت موادمخدر به سایر استان‌های کشور می‌باشد و دستگاه‌های انتظامی وامنیتی استان کرمان همواره در خاکریز مقدم مبازه با مواد مخدر بوده اند.
انتهای پیام /ی

جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر

برچسب ها: اعتیاد ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.