رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از برگزاری طرح بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه همدان وایام محرم خبر داد.

برگزاری طرح بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با اشاره به فرارسیدن دهه اول محرم از سیاهپوش کردن فضای بقاع متبرکه خبر داد وافزود: برگزاری طرح بصیرت عاشورایی در دستور کار است که در همین راستا 15 مبلغ را از شهر مقدس قم به آستان مقدس امامزادگان اعزام کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه 15 مبلغ بومی به روستاهای محروم اعزام و در آستان مقدس امامزادگان مستقر می‌شوند، خاطرنشان کرد: این مبلغان نسبت به ترویج و تبلیغ فرهنگ اهل بیت(ع) و بصیرت عاشورایی اقدام خواهند کرد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با اشاره به اینکه در قالب طرح بصیرت عاشورایی گردهمایی را قبل از ایام محرم با حضور هیات امنای امامزادگان و مبلغان اعزامی برگزار خواهیم کرد، افزود: این مراسم در حسینیه باغ بهشت  روز 20 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه به هیات‌های مذهبی حسینیه‌ها و امامزادگان شهر همدان از محل موقوفات با نیت روضه‌خوانی کمک‌‌ خواهیم کرد، گفت: این هیات‌ها پخش نذورات را در برنامه دارند که ما نیز مبلغی را کمک می‌کنیم.

 

انتهای پیام/ج



طرح بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه همدان اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.