رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت یک وقف جدید در روستای موسی‌خانی در این شهرستان به ثبت رسید.

ثبت یک وقف جدید در ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پژمان جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایربه جایگاه سنت حسنه وقف در اسلام اشاره کرد وافزود: وقف صدیقه جاریه است که باقیات‌الصالحات را برای واقف به همراه دارد.

وی از جایگاه شهرستان ملایر در استان همدان و کشور در زمینه وقف خبر داد و گفت: بیش از 63 درصد اراضی شهرستان ملایر موقوفه بوده که این موقوفات در حوزه‌های مختلف درمانی، روضه‌خوانی، فرهنگی، علمی، آموزشی است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با بیان اینکه در حال حاضر در بسیاری از حوزه‌ها نیازمند موقوفات جدید هستیم افزود: در حوزه وقف برای اشتغال، ازدواج و درمان نیازمند ورود واقفان هستیم.

جعفری با بیان اینکه وجود 157 موقوفه در ملایروثبت یک وقف جدید در این شهرستان خبر داد و گفت: این وقف شامل یک واحد ساختمان به متراژ 80 مترمربع به ارزش 80 میلیون تومان توسط واقف خیراندیش« غلامعباس ترابی» با همه تجهیزات برای خانه عالم وقف شده است.

وی ادامه داد: 10 دستگاه ویلچر به معلولان نیازمند از سوی بهزیستی ملایر توسط اداره اوقاف از محل موقوفات سیف‌الدوله در راستای نیت واقف  در عید غدیر به معلولان نیازمند اعطا شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایردر پایان افزود: برای هرکدام از این ویلچرها 600 هزار تومان هزینه شده و در مجموع 6 میلیون تومان هزینه خرید این تعداد ویلچر شد.

انتهای پیام/ب

اعطای ویلچر به نیازمندان ملایری

 

 

برچسب ها: وقف ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.