مسابقات بدمینتون غرب آسیا رده سنی (زیر ۱۵ و ۱۷ سال) در قسمت دونفره تیمی امروز آغاز شد و تیم‌های دونفره ایران به مرحله نهایی راه یافتند.

تیم های دونفره ایران به فینال مسابقات بدمینتون غرب آسیا راه یافتندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، مسابقات بدمینتون غرب آسیا رده سنی (زیر ۱۵ و ۱۷ سال) در قسمت دونفره تیمی امروز آغاز شد و تیم‌های دونفره ایران به مرحله نهایی راه یافتند.

در این رقابتها و در مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی تیم دونفره علی حیاتی و محمد زرچی زیر ۱۵ سال پسران ایران در بازی نخست با تیم دونفره عراق را توانست با نتیجه ۲ بر ۱ با شایستگی شکست دهد و در مرحله نیمه نهایی در مصاف با تیم دونفره لبنان توانست این دیدار را با نتیجه۲ بر صفر به سود خود خاتمه دهد و راهی دیدار مرحله نهایی شود.

همچنین تیم دونفره نیما رستم پور و شایان رضاربابی زیر ۱۷ سال ایران در مرحله نیمه نهایی به دیدار تیم دونفره عراق رفت و این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم دونفره ایران خاتمه یافت و این تیم نیز راهی دیدار مرحله نهایی شد .

در قمست دختران نیز تیم دونفره فاطمه بابایی و فاطمه مونس خواه زیر ۱۵ سال از ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم دونفره لبنان رفت و این تیم را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد و به مرحله نهایی راه یافت .

همچنین تیم دونفره کیمیا آزادواری و یگانه تفرشی دختران زیر ۱۷ سال در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم دونفره سوریه رفت و با برتری۲ بر صفر برار این تیم به مرحله نهایی راه یافت .

لازم به ذکر است در این مسابقات آقایان موسی و سم مسئولان بدمینتون توسعه آسیا جهت شناسایی و انتخاب نفرات برتر به کمپهای تمرینی بدمینتون آسیا حضور دارند.

مسابقات بدمینتون قهرمانی غرب آسیا رده سنی زیر ۱۵ و ۱۷ سال در روزهای شانزدهم لغایت هجدهم شهریور ماه جاری در سالن بدمینتون شهر بیروت با حضور بدمینتون بازان کشورهای غرب این قاره کهن برگزار می شود.


بیشتر بخوانید:

تیم فارس قهرمان مسابقات بدمینتون قهرمانی نوجوانان پسران کشور شد


انتهای پیام/

نتایج مسابقات بدمینتون غرب آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار