همزمان با هفته احیای امر به معروف ونهی از منکر ۲۳۰ عنوان برنامه ترویجی و فرهنگی در آذربایجان غربی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ سردار ناصر اصلانی دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران گفت: امر به معروف ونهی از منکر برجسته ترین الگوی آحاد بشری و فرصتی برای افزایش خیرخواهی در جامعه است.


وی افزود:امر به معروف ونهی از منکر فلسفه قیام امام حسین (ع)بود وآن حضرت درمقابل یزیدیان ایستاد و حقانیت را در این قیام برهمگان آشکار نمود.

 

سردار اصلانی  بر ضرورت توجه به فریضه امربه معروف ونهی ازمنکر در کنار عزاداریهای ایام شهادت سالار شهیدان  تاکید کرد.


دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر آذربایجان غربی گفت: در هفته احیای  امر به معروف ونهی از منکر امسال که از ۲۰ ام ماه جاری آغاز وتا ۲۶ ام ادامه خواهد داشت ، ۲۳۰ عنوان برنامه با شعار نهادینه سازی همه جانبه فرهنگ امر به معروف ونهی از منکر در جامعه در استان اجرا می شود.


وی افزود: برگزاری جلسه اخلاق مدیران با حضور امام جمعه ارومیه، نشست امر به معروف ونهی از منکر در سپاه شهدا، دیدار طلایه داران این فریضه الهی با دادستان ارومیه ، گردهمایی شوراهای امر به معروف ونهی از منکر استان و برگزاری همایش استانی متولیان و فعالان ستاد امر به معروف ونهی از منکر آذربایجان غربی از جمله این برنامه هاست.


سردار اصلانی یادآور شد:در آذربایجان غربی ۵۳۷ شورای امر به معروف ونهی از منکر فعال است که از این تعداد ۴۲۱ شورا در ادارات مستقر بوده و۱۱۶ شورا شامل تشکل های مردمی است.


انتهای پیام/ح


برنامه های هفته امر به معروف ونهی از منکر در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.