دبیر ستاد مردمی اربعین حسینی قزوین گفت: سامانه ثبت موکب‌ها برای مشارکت مردمی در اسکان و تغذیه زوار اربعین راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ سعید خورشیدی دبیر ستاد مردمی اربعین حسینی قزوین گفت: سامانه ثبت موکب‌ها به نشانی اینترنتی www.mokeb.org با هدف ساماندهی امور، تسهیل شرایط برای موکب‌ها، جلوگیری از هدر رفت منابع و تامین زیرساخت‌های موردنیاز راه‌اندازی شده است.

خورشیدی افزود: در این سامانه به ثبت نام کنندگان پس از بررسی مدارک، پروانه (مجوز) ویژه موکب‌داری داده می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین افراد با مراجعه به سامانه ثبت موکب ها  و تکمیل اطلاعات برابر دستورالعمل می‌توانند کد رهگیری مرحله ثبت موکب پذیرایی از زوار را دریافت کنند.

دبیر ستاد مردمی اربعین حسینی قزوین افزود: مراجعه به ستاد استان مربوطه با دادن کد رهگیری و اصل و کپی مدارک بارگذاری شده برای بررسی و تطبیق مدارک با اطلاعات وارد شده در سامانه، تایید ستاد استان در سیستم و بررسی اعضای کمیته و تایید و صدور پروانه موکب از مراحل بعدی ثبت نام متقاضیان موکب‌ها به شمار می‌رود.

خورشیدی گفت: متقاضیان می‌توانند با تماس باشماره تلفن ۳۳۲۴۸۴۱۲ و یا مراجعه به آدرس قزوین، خیابان طالقانی- نرسیده به خیابان حکم آباد-نبش کوچه طریقت-طبقه اول درخواست ثبت موکب در مراسم اربعین را به ثبت برسانند.

به گفته وی، ۲۸ شهریور، آخرین مهلت ثبت نام در سامانه ثبت موکب‌ها است.

انتهای پیام/

سامانه ثبت موکب‌های اربعین راه‌اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.