مسابقات لیگ برتر آزادگان کشورمان با برگزاری ۸ دیدار پیگیری شد.

 آخرین وضعیت لیگ آزادگان تا پایان هفته چهارم مسابقاتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، 16 تیم حاضر در لیگ آزادگان کشورمان روز جمعه ( 16 شهریور 1397) با برگزاری 8 دیدار به مصاف یکدیگر رفتند تا در نهایت پرونده چهارمین هفته این لیگ از مسابقات فوتبال کشورمان بسته شود.

گل گهر سیر جان- خونه به خونه(3-2)

در قالب دیدار های هفته چهارم لیگ آزادگان کشورمان 2 تیم گل گهر سیرجان و خونه به خونه بابل به مصاف یکدیگر رفتند که البته با دیگری و تنش های فراوانی در این رقابت به همراه بود.این دیدار با 2 گل برای هر 2 تیم تا دقیقه 85 در حال پیگری بود تا خطای بازیکن خونه به خونه سبب شود تا برای دومین بار در طول یک دیدار امین پور علی برای زدن ضربه پنالتی پشت توپ قرار گیرد و برای تیمش گلزنی کند.

دیدار تیم های خونه به خونه بابل و گل گهر سیرجان در نهایت با گل دقیقه 90 پورعلی از روی نقطه پنالتی با نتیجه 3 بر 2 به نفع سیرجانی ها به پایان رسید.

سیاه جامگان-قشقایی شیراز(1-2)

تیم فوتبال قشقایی شیراز در چهارمین هفته لیگ برتر فوتبال کشورمان توانست در 15 دقیقه پایانی با 2 گل کی خسرو سیاه چور و مسعود اسدی بازی که در نیمه اول دیدار واگذار کرده بود را با پیروزی به پایان برساند و یکی از شگفتی های این هفته از مسابقات باشد.

بادران تهران - مس رفسنجان(1-0)

تیم فوتبال بادران توانست با تک گل میعاد یزدانی در لحظات ابتدایی نیمه دوم مسابقه به برتری برسد و با استفاده از عملکرد دفاعی خوب خود ، تک کل دیدار را حفظ کرده و موفق به پیروزی شود.این اولین پیروزی بادرانی ها در مسابقات است و با 4 امتیاز در رده نهم لیگ آزادگان قرار گرفته اند.

شهرداری تبریز_نود ارومیه(1-1)

تیم فوتبال توانست در چهارچوب چهارمین هفته رقابت های لیگ آزدگان نخستین گل خود را در دقیقه 40 دیدار وارد دروزاه حریف کرده باشد و در ادامه اما با دریافت گل نتوانست صاحب تمامی 3 امتیاز دیدار شود.حالا این تیم با 1 گل زده ، 11 گل خورده بالاتر از تیم های شهرداری ماهشهر و سیاه جامگان است .

مس کرمان -اکسین البرز(2-1)

دیدار تیم های مس کرمان و اکسین البرز با نتیجه 2 بر 1 در حالی به سود کرمانی ها به پایان رسید که دیدار به تساوی کشیده شده2 تیم توسط امین جهان کهن در دقیقه 45  نیمه اول دیدار بی ثمر باشد و در نهایت اولین شکست اکسین البرز در رقابت ها رقم بخورد.

فجرسپاسی-شهرداری بوشهر(2-1)

تنها نکته دیدار 2تیم فجر سپاسی و شهرداری بوشهر اخراج 2 بازیکن از دیدار به دلیل تمارض بود.هر دو تیم توانسته بودند در نیمه اول دیدار گلزنی کنند و دی نیمه دوم اما اسماعیل بابایی بازیکن تیم فجر سپاسی توانست با تلاش فراوانش گل پیروزی بخش تیمش را در دقیقه 73 وارد دروازه حریف کند.

ملوان -کارون اروند خرمشهر(1-1)

تیم فوتبال ملوان در حالی تا ثانیه های پایانی دیدار پیروز بوده که محمد جواد محمدی در دقیقه 94 توانست گلی را برای تیم خرمشهری به ثمر برساند و 3 امتیاز ارزشمند این دیدار را از چنگ ملوانی ها درآورد.

شهرداری ماهشهر- آلومینیوم اراک(0-2)

در چهارمین هفته رقابت های لیگ آزادگان کشورمان 2 بازیکن به نام های علی خسرونژاد و امید نظامی پور برای تیم آلمینیوم اراک موفق به گلزنی شدندتا در نهایت جایگاه تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در قعر جدول آزادگان تثبیت شود.ماهشهری ها تا بدین جای لیگ بردی را نداشته اند و با صفر امتیاز در انتهای جدول قرار دارند.


بیشتر بخوانید:بررسی پرونده جنجالی تبانی تیم‌های نساجی و راه‌آهن در برنامه نود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار