هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال ایران با سومین پیروزی متوالی اکسین البرز و تثبیت صدرنشینی این تیم پایان یافت.

تداوم صدرنشینی اکسین در روز خلاصی ملوان از امتیاز‌های منفی/ گل گهر نود را چهارتایی کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین‌روز از رقابت های هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال ایران با تکرار اپیدمی لغو بازی ها همزمان شد و این بار تیم شهرداری تبریز از سفر به بوشهر برای برگزاری بازی با شاهین بوشهر ممانعت کرد تا سه امتیاز این بازی به حساب شاگردان محمود فکری واریز شود و تعداد بازی های لغو شده در سه هفنه نخست این رقابت ها به عدد ۶ برسد.

در نخستین بازی امروز(یک شنبه) تیم بانی گستر(نود) ارومیه مقابل میهمانش گل گهر سیرجان با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد. پیمان رنجبری با گلزنی در دقایق ۶۳،۵۷ و ۷۰ در این بازی موفق به هت تریک شد و دیگر گل سیرجانی ها را هم مهرداد آوخ(۵۹) به ثمر رساند. شاگردان وینگو بگوویچ با این طوفان ۱۳ دقیقه ای هفت امتیازی شده و به رتبه دوم جدول صعود کردند. بانی گستر بدون امتیاز هم در قعرجدول جای گرفت.

شاگردان علی سامره در تیم مس رفسنجان در ورزشگاه شهدای این شهر با تک گل شهریار مقانلو(۴۸) مغلوب ملوان انزلی شد تا انزلی چی ها که فصل را با امتیاز منفی شش آغاز کرده بودند ضمن جبران امتیازهای از دست رفته در ۳ بازی ابتدایی خود، با یک امتیاز به رده یازدهم جدول برسند و رفسنجانی های چهار امتیازی هم در جایگاه پنجم قرار گیرند.

نادر دست نشان و شاگردانش در تیم مس کرمان در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با یک گل از سد آلومینیوم عبور کردند. فرزاد حسین خانی کاپیتان با تجربه مس تک گل این بازی را دقیقه ۵۱ به ثمر رساند تا تیمش را شش امتیازی کرده و به رده سوم جدول برساند. شاگردان محمد ربیعی هم با ۴ امتیاز در رتبه ششم باقی ماندند.

در آخرین بازی برگزار شده این هفته شاگردان فراز کمالوند در تیم اکسین البرز در ادامه روند پیروزی هایش موفق شد در ورزشگاه انقلاب کرج با تک گل محمد ابراهیمی(۲۴) بادران تهران را شکست دهد تا مقتدرانه و با ۹ امتیاز بر صدرجدول رقابت ها بایستد. شاگردان مهدی پاشازاده هم با یک امتیاز به رده دوازدهم سقوط کردند.


بیشتر بخوانید:محمودزاده: یک مسئول اجازه نداد تیم شهرداری تبریز برای بازی با شاهین به بوشهر برود


انتهای پیام/

نتایج هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار