رییس هیات تکواندو استان کرمانشاه گفت:مسعود حجی‌زواره و تکواندوکار پرافتخار کشورمان هنرجویان تکواندو صربستان را در کمپ تمرینی این کشور آموزش داد.  

 تکواندو کار پرافتخار کرمانشاهی هنرجویان صربستان را آموزش دادهمتی رییس هیات تکواندو استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  گفت:  فدراسیون تکواندو صربستان به منظور بهره گیری از تجارب ارزشمند مسعود حجی‌زواره قهرمان پرافتخار کشورمان و دارنده مدال طلا و برنز قهرمانی جهان، طلای بازی‌های آسیایی، طلای قهرمانی آسیا  و همچنین هادی مستعان نایب قهرمان جهان، نایب قهرمان بازی‌های یونیورسیاد برای حضور در کمپ‌های آموزشی و تمرین این کشور دعوت به عمل آورده بودند.
 
 وی ادامه داد: این کمپ تمرینی با حضور 200 تکواندوکار از 5 کشور به مدت 4 روز برگزار شد که نمایندگان کشورمان به آنها آموزش داده‌اند؛ در میان این هوگوپوشان، تکواندوکارانی حضور داشتند که در کارنامه خود قهرمانی نونهالان جهان، نوجوانان جهان و همچنین سابقه حضور در مسابقات گرندپری را داشتند.
 
همتی افزود: هم اکنون حجی‌زواره برای شرکت در کمپ تمرینی در یونان حضور دارد؛ این کمپ به مدت یک‌هفته با حضور 150 نفر پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ز

حجی‌زواره برای شرکت در کمپ تمرینی در یونان حضور دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.