نماینده ولی فقیه در استان کرمان در گردهمایی هیئت‌های مذهبی سراسر استان کرمان از هیئت‌ها خواست بین مهمانان امام حسین (ع) هیچ تبعیضی قائل نشوند و اجازه ندهند این عمل مستحب ضرری به واجبات وارد کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گردهمایی هیئت‌های مذهبی سراسر استان کرمان امروز در تکیه میدان قلعه برگزار شد.

در این گردهمایی که مسئولان هیئت‌های سراسر استان حضور داشتند،حجت الاسلام  و المسلمین علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان کرمان گفت: روضه خوانی را ذکر مبارزات و مظلومیت‌هایی خواند که انسان‌های شایسه و معصومین علیهم السلام برای دفاع از حق متحمل شدند، مشکلات فراوانی را تحمل کردند و برای دفاع از دین مقاومت کردند و ایستادند.

حجت الاسلام  و المسلمین علیدادی سلیمانی افزود: در قرآن هم به روضه اشاره و گفته شده که انسان‌های شایسته در راه اسلام جان دادند و مبارزه کردند و برای دفاع از ایمان، خودشان در آتش می‌سوختند.

وی در جمع مسئولان هیئت‌ها تاکید کرد: کار هیئت‌هایی که خودجوش و مردمی شکل گرفتند، زنده نگه داشتن حوادث تاریخ است.

حجت الاسلام  و المسلمین علیدادی سلیمانی افزود: مسئولان هیئت‌ها باید هیئت‌ها را سامان بدهند و کسانی که پشتیبانی می‌کنند و تریبون دار هستند و همچنین ارگان‌های ذی ربط می‌توانند جریان سازی کنند.

وی همچنین از هیئت‌ها خواست بین مهمانان امام حسین (ع) هیچ تبعیضی قائل نشوند و اجازه ندهند این عمل مستحب ضرری به واجبات وارد کند و تلاش کنند مزاحمت‌های ترافیکی و صوتی را به حداقل برسانند.

نماینده، ولی فقیه در استان همچنین بر کاهش هزینه‌ها در مراسم عزاداری و بیان معارف دین در روضه خوانی‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/ی

گردهمایی هیئت‌های مذهبی سراسر استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار