نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: قدرت‌های سلطه‌گر بسیج شدند تا انقلاب اسلامی را به عنوان الگو و نماد جامعه الهی از بین ببرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در نکوداشت یادمان شهدای نقره دشت در مسجد شهید حبیب‌زاده رشت با اشاره به ویژگی‌های جامعه برتر گفت: سست نشدن مردم در راه رسیدن به هدف‌های مقدس و تسلیم نشدن در مقابل دشمنان از ویژگی‌های جامعه برتر است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر تحولات بشری را به طرف خود کشانده است افزود: حوادث تلخی که در مسائل اقتصادی در جامعه اسلامی ایجاد شده، ناشی از ترفند‌های دشمن است.
نماینده، ولی فقیه در گیلان به تلاش دشمن در نشان دادن ناکارآمدی نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز قدرت‌های بزرگ آسیا به دنبال مستحکم کردن رابطه اقتصادی خود با جمهوری اسلامی ایران هستند.
آیت‌الله رسول فلاحتی یکی از معیار‌ها و نماد‌های انقلاب اسلامی را ایستادگی در مقابل قدرت‌های جهانی خواند وافزود: مقاومت مردم ایران برابر دشمن توانسته جامعه اسلامی را حفظ کند.
امام جمعه رشت با اشاره به اینکه جامعه اسلامی با استقامت در مسیر آرمان‌های انقلاب با عظمت پیش می‌رود، گفت: دنیای کفر تلاش می‌کند ابهت انقلاب اسلامی را بشکند.
نماینده ولی فقیه در گیلان سه محور اسلام و ایمان مردم، رهبری داهیانه امام (ره) و وحدت موجود در جامعه را سبب حفظ نظام اسلامی برشمرد و افزود: نخستین ویژگی جامعه مقتدر و مستحکم این است که سستی و رخوت به خود راه ندهد و دومین ویژگی، وابسته نبودن به قدرت‌های زر و زور است.
آیت‌الله فلاحتی گفت: انسان‌هایی که در کنار انبیا ء الهی قرار داشتند سختی‌ها را برای رضای خدا تحمل کردند و امروز مردم در جامعه اسلامی ما از این ویژگی برخوردار هستند.
امام جمعه رشت به نقد حکومت و بعضی از مسئولان اشاره و تصریح کرد: نقد مسئولان  به معنای تخریب ارزش‌های انقلاب، مردم، امام (ره)، جنگ و شهدا نیست بلکه اگر کسی بخواهد این ارزش‌های والایی که به برکت دین و اهل بیت (ع) به دست آمده، را تخریب کند نقاد نیست و در سایه دشمنان زندگی می‌کند.
دراین مراسم یاد ۲۸ شهید والامقام نقره دشت رشت گرامی داشته شد.

انتهای پیام / ق

از بین بردن انقلاب اسلامی  از تلاش های قدرت های سلطه گر است

برچسب ها: نمازجمعه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.