به مناسبت گرامیداشت هفته مساجد از ۱۵ نفر از فعالان مساجد رشت قدردانی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مراسم تجلیل از فعالان نمونه مساجد رشت با تشریح نقش مساجد در اتحاد و انسجام جامعه اسلامی، بصیرت افزایی و ارتقای نگرش عمومی گفت: بهره گیری بهینه از ظرفیت‌های بالقوه مساجد، زمینه ساز تحول فکری در جامعه و مواجهه با ترفند‌های شوم تبلیغاتی – رسانه ایی بدخواهان نظام خواهد شد.

وی افزود: امروزه برای مواجهه و مقابله با انواع تهدیدات اجتماعی و فرهنگی نیازمند احیای کارکرد‌های مساجد در بستر جذب جوانان مشتاق و متعهد و پیوند بین آحاد ملت هستیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت ایمان و خداباوری، بهره گیری از سیره اهل بیت (ع) را، کرامت و پرهیز از اشرافی گری را از ویژگی‌های بارز اهالی راستین مساجد عنوان کرد و گفت: اگر مساجد در فضایی آرام به ارتقاء نگرش دینی – سیاسی و روح مطالبه گری جامعه کمک کنند به محوری سازنده برای برون رفت از مشکلات تبدیل خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین تسخیری مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان نیز عمده‌ترین مسایل و معضلات اجتماعی – فرهنگی تبیین کرد و گفت: اشاعه فرهنگ دینی مهمترین راهکار حل این مشکلات است.

سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز گفت: برای افزایش کارکر‌های مساجد تعامل منطقی مجموعه دست اندرکاران فرهنگی با اقشار مختلف مردم و برنامه ریزی دقیق متولیان و روحانیان مساجد ضروری است.

 

انتهای پیام/م.ع

قدردانی از فعالان مساجد رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.