نماینده ولی فقیه در گیلان:

دولتمردان با کشورهای دوست تعاملات اقتصادی داشته باشند

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت:دولتمردان مبادله با ارزهای منطقه‌ای و گسترش تعاملات اقتصادی با کشورهای دوست و همسایه را در دستور کار قرار دهند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های نماز جمعه رشت گفت: تعامل اقتصادی ایران اسلامی با کشورهای دوست و همسایه سبب می شود تا مکر دنیای استکبار به خودشان برگردد و زمینه ی رسوایی آمریکا را در عرصه ی بین الملل مهیا سازد.

وی با اشاره به تداوم دشمنی های آمریکا با ملت ایران افزود: تحریم های اقتصادی استکبار مصداق بارز روحیه ی نفاق و دورویی آنان است.

امام جمعه رشت همچنین بر لزوم حمایت بیشتر دولت از بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: ساماندهی نقدینگی موجود در بازار داخلی از اولویت هایی ست که بطور جد باید در دستورکار دولتمردان قرار گیرد تا از بروز هرگونه تورم و گرانی جلوگیری شود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به توصیه های معظم له در حوزه اقتصادی و مسایل داخلی تصریح کرد: دولت با مدیریت اقتصاد بجای تصدی گری اقتصادی و همچنین مهار نقدینگی و فعالیت های موسسات مالی و بانکی می تواند زمینه ی ساماندهی اقتصاد را در بعد داخلی مهیا سازد.

انتهای پیام/اص

خطبه‌های نماز جمعه رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.