نماینده مردم شهرستان بافت در مجلس شورای اسلامی در همایش تجلیل از نخبگان کنکور سراسری باحضور معاون وزیر آموزش و پرورش در بافت گفت:بیش از٨٥درصد مدارس این شهرستان غیر استاندارد هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،همایش تجلیل از نخبگان شهرستان بافت و راه یافتگان رتبه‌های زیر صد کنکور سراسری باحضور رخشانی مهر معاون وزیرآموزش و پرورش و مسئول نوسازی مدارس ، اسکندری مدیرکل آموزش و پرورش استان ، نماینده بافت در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و امام جمعع شهرستان در یالن الزهرا بافت برگزار شد،

شهرستان بافت ٤٨رتبه برتر زیر صد دارد.

در این مراسم حجت الاسلام  مهدیزاده امام جمعه بافت گفت:مسئله اهمیت به علم و دانش  آنقدر مهم است که انسان را از خاک به افلاک می کشاند و انسان رابرتر از فرشته میکند، معترف باید بود که شهرستان بافت باتوان مسئولین آموزشی از خیلی از استان‌ها برتر شده است .

در ادامه بختیاری نماینده مردم شهرستان بافت در مجلس شورای اسلامی گفت:بافت بدلیل نخبگانش در دنیاشناخته شده است و باید از پدرو مادر آن‌ها تقدیرکرد.

وی افزود:بیش از٨٥درصد مدارس این شهرستان غیر استاندارد هستند و امیدورایم مدارس و مجموعه‌های نیمه تمام بعضی در مهر ماه و برخی تا آخر سال تحویل داده شود و مشکل تجهیزات نیز حل شود.

رخشانی مهر معاون وزیرآموزش و پرورش و مسئول نوسازی مدارس در ادامه گفت:ما در دورترین نقاط کشور مدرسه ساختیم و معلمان در سخت‌ترین شرایط به کلاس میروند، بعد ازسیستان و بلوچستان بیشترین مراکز آموزشی در استان کرمان قرار دارد.

وی با طرح این پرسش که مابه عنوان مدیران و مسئولین  چه باید انجام دهیم؟ افزود :باید در جهت جذب اعتبار بیشتر تلاش کنیم و بتوانیم از حداقل امکانات بهره بگیریم، باید از فرصت‌ها بیشترین استفاده کرد.

رخشانی مهر بااشاره به توصیه مقام معظم رهبری بر مطالعه تاریخ معاصر تاکید کرد و گفت: ایشان از مردم می خواهند ، مطالعه کنند، و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته خودش را از سایه شوم دشمنان بیرون بکشد و یک کشورمستقل و مقتدر باشد.

انتهای پیام/ی

مردم بیشتر مطالعه داشته باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار