رئیس آموزش و پرورش رفسنجان گفت: با آموزش دانش آموزان در طرح دادرس اگر روزی اتفاق ناگواری افتاد امید داریم که دانش آموزان و نوجوانانی هستند که میتوانند کمک کنند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سیدکاظم حسینی پور رئیس آموزش و پرورش رفسنجان در آیین استقبال و تجلیل از دانش آموزان دبیرستان فرهنگ رفسنجان که موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی المپیاد آماده‌ی کشوری شدند، با تبریک هفته‌ی تعاون گفت:همکاری و تعاون و تعامل شما دانش آموزان ستودنی است اگر این تعامل نبود به این درجه و مقام نمی‌رسیدید.

وی بیان داشت:اگر آموزه‌هایی که در یک دوره خاص به شما داده اند نبود مطمئنا شما را به این موفقیت نمی‌رساند و اگر حس مسئولیت و انسان شناسی هم نبود نمی‌توانستید این پله‌های ترقی را طی کنید.

رئیس آموزش و پرورش رفسنجان تصریح کرد:به دنبال هر موفقیتی یک تیم و یک کارگروهی است هیچوقت موفقیت و پیروزی شخص نیست عوامل زیادی باهم باعث رسیدن به موفقیت می‌شود.

وی افزود:در جلسه امروز همه افراد در این موفقیت نقش دارند ابتدا خانواده‌های دانش آموزان و خود دانش آموزان که با انتخاب این راه تلاش کردند و همچنین مربیان هلال احمر هم در این موفقیت بی تاثیر نبودند.

وی اظهار کرد: امیدواریم آنچه در قالب دانش آموزان آماده روز‌های سخت همان دادرس است یاد گرفتند عملی به کارشان نیایید امیدواریم اتفاقاتی نیفند که بخواهیم از این پتانسیل‌ها استفاده کنیم.

رئیس آموزش و پرورش رفسنجان تاکید کرد:اگر روزی اتفاق ناگواری افتاد امید داریم که دانش آموزان و نوجوانانی هستند که میتوانند کمک کنند و این جای امیدواری دارد.

حسینی پور در ادامه به حدیثی از امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: اگر دین ندارید حداقل در دنیا آزاده باشید آزادگی این است نه زیر بار زور رفتن ونه زور را پذیرفتن است شما باید این مسئله را در ذهنتان بررسی کنید و آن سرلوحه خود قرار دهید سعی کنیم آزاده باشیم.

حسینی پور گفت: کسانی که در دهه محرم باعث ظلم به دیگران می‌شوند بر وفق این روایت عمل نمی‌کنند، در ایام محرم نباید با ایجاد ترافیک باعث ناامنی و سلب آرامش برای مردم شویم.
انتهای پیام/ی

در ماه محرم با ایجاد ترافیک سبب سلب آرامش نشویم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار