فرماندار شهرستان شهربابک گفت : گردهمایی حامیان فرشتگان زمینی با هدف کمک به دانش آموزان استثنایی شهربابک در زمینه های مختلف انجام شد.

گردهمایی حامیان فرشتگان زمینی در شهربابک برگزار شدعلیرضا اسدی فرماندار شهرستان شهربابک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت : گردهمایی حامیان فرشتگان زمینی به منظور شناسایی و مساعدت دانش آموزان معلول و استثنایی شهربابک که به هر دلیلی دچار مشکل مالی هستند در محل آموزشگاه کودکان استثنایی با حضور برخی مسئولان شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه تصمیمات خیلی خوبی مبنی بر کمک به این دانش آموزان گرفته شد افزود : امروز مقرر شد بخشی از هزینه های این دانش آموزان پرداخت شود و همچنین برخی از سمن ها شهرستان ، چنین خانواده هایی که نیازمند هستند را شناسایی و در کمال احترام به آنان هدایایی تقدیم کنند.

فرماندار شهربابک با تاکید بر اینکه بحث ایجاد اشتغال پایدار برای این افراد در دستور کار قرار دارد تصریح کرد : سعی داریم با هماهنگی واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان شهربابک این عزیزان را مشغول به کار کنیم و یا از منابع مالی آن ها برای اشتغالزایی این افراد بهره ببریم.

وی به مساعدت های همیشگی خیران و مردم مهربان و رئوف شهربابک اشاره کرد و یادآور شد : در زمینه مسائل فرهنگی و آموزشی دانش آموزان استثنایی با همراهی مردم و مسئولان شهرستان بستر مناسبی برای خدمت بیشتر به آنان فراهم می شود.

اسدی گفت : انشاالله با تقسیم بندی هایی که انجام می شود بتوانیم از معلولان عزیزمان در بخش های صنعتی ، معدنی ، خود اشتغالی و کارآفرینی حداکثر استفاده را ببریم

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار