مسئول واحد مشمولین طرح نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : طی 6 ماهه سال جاری برای 192 نفر معرفی نامه تداوم خدمت طرح نیرو ی انسانی صادر گردیده است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کردستانی مسئول واحد مشمولین طرح نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اعزام 478 نفر جهت گذراندن طرح نیروی انسانی طی سال جاری در استان خبر داد.

وی گفت:از این تعداد 415 نفر جهت انجام طرح نیروی انسانی، 40 نفر پیام آور بهداشت و 23 نفر نیز به صورت طرح موقت اعزام شده اند که در این میان رشته های پرستاری، اتاق عمل و هوشبری بیشترین تعداد اعزامی را داشته است .

کردستانی با بیان اینکه طی 6 ماهه سال جاری برای 192 نفر نیز معرفی نامه تداوم خدمت طرح نیروی انسانی صادر گردیده گفت: ابلاغ تداوم خدمت برای افراد در رشته هایی که گذراندن طرح برای آنها اجباری است تنها در صورتی که برای آن مرکز کسی در نوبت قرار نگرفته باشد بعد از ثبت نام در سامانه صادر می گردد.

کردستانی اظهار داشت: گذرانیدن طرح نیروی انسانی برای رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، اتاق عمل ، بهداشت دهان و دندان ، بیهوشی ، پرستاری ، پرستاری دندانپزشکی ، پروتزهای دندانی، تکنسین سلامت دهان و دندان، داروسازی، رادیولوژی ، علوم آزمایشگاهی و فوریتهای پزشکی اجباری و برای مابقی رشته های بهداشتی درمانی اختیاری می باشد.

وی همچنین به معرفی متخصصان از سوی وزارت بهداشت جهت انجام تعهدات قانونی اشاره کرد و گفت : طی سال جاری از این افراد جمعا 19 نفر به صورت متخصص تحت عنوان ضریب K درمانی  و "هیئت علمی برای انجام این تعهدات معرفی شده اند.

 

 

انتهای پیام/د

اعزام 478 نفر جهت گذراندن طرح نیروی انسانی

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.