امام جمعه شیراز گفت: مسئولان روابط عمومی‌های استان باید همانند پزشکان هنرمند و پنجه طلا باشند.

روابط عمومی‌ها باید پنجه طلایی ارتباطات باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در دیدار صمیمانه خود با مسئولان روابط عمومی‌های استان، با اشاره به نقش و وظایف روابط عمومی‌ها، گفت: نوع ارتباطات روابط عمومی‌ها بایستی به صورت هنرمندانه شکل بگیرد تا به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: اگر مجموعه روابط عمومی بتوانند این هنر را با هم افزایی افزایش و ارتقاء دهند قطعا به نتیجه خواهند رسید.

آیت الله دژکام ادامه داد: روابط عمومی‌ها بایستی نقش آفرین باشند و باید آنچنان وظایف خود را انجام دهند که در بین دستگاه‌های اجرایی نقش آن‌ها شکل گیرد.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه برای موفق شدن در حیطه کار خود باید توانایی‌های ارتباطی خود را رشد و ارتقاء دهیم، گفت: برای رسیدن به اهداف، بایستی صبورانه پژوهش و اقدام کنیم تا به نتایج عملی برسیم، البته پیش از آن باید پیش فرض‌ها را در جامعه تغییر دهیم.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: امیدواری با سخنرانی همراه نیست و اگر نگاه‌ها عالمانه و دقیق نباشد پس از مدتی شاهد هستیم که هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی اظهار کرد: شما روابط عمومی‌ها سیمرغ هستید و اگر شبکه‌ای در راستای منافع ملی عمل کنید غوغا می کنید.

آیت الله دژکام با بیان اینکه باید در امور نگاه عاقلانه داشته باشیم، ادامه داد: در مقابل تمدن های رقیب خود باید مدل ها را شناسایی کنیم.

گفتنی است در این دیدار مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی با بیان اشعاری به سخنرانی و پیشنهادات خودپرداختند، که در این رابطه امام جمعه شیراز، گفت: لطافت روح شاعرانه همگی قدرت اقناع است که در ادبیات مردم امروزی جامعه موج میزند و امروز نیاز داریم همچون گذشته مردم ایران و جامعه جهانی را اقناع کنیم.
انتهای پیام/ن

دیدار امام جمعه شیراز با مسئولان روابط عمومی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار