استاندار تهران گفت: باید در تمام شهرستان‌های استان تهران در هفته فرهنگی جنب و جوش فرهنگی ایجاد کرد.

لزوم ایجاد جنب و جوش در جامعه در هفته فرهنگیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین مقیمی استاندار تهران در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان تهران که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: باید مدیران و فرمانداران به برگزاری هفته فرهنگی و میزان اثرگذاری آن در جامعه اهمیت دهند.

وی افزود: در شهرستان‌های استان تهران نباید تنها به برنامه‌های فرهنگ و ارشاد تکیه کرد، باید تمام دستگاه‌ها در هفته فرهنگی برنامه‌های ویژه‌ای را پیش بینی کنند.

مقیمی گفت: باید در تمام شهرستان‌های استان تهران در هفته فرهنگی جنب و جوش فرهنگی ایجاد کرد و در تمام شبانه روز باید برنامه‌های فرهنگی اجرا شود.

وی ادامه داد: باید معاونت اجتماعی دستگاه قضایی نیز در هفته فرهنگی برنامه‌هایی را اجرا کند، حتی اگر در این خصوص نقدی از آن شود.

استاندار تصریح کرد: تمام دستگاه‌ها باید در این هفته برنامه‌های فرهنگی خود را ارائه دهند، چرا که این هفته فرصت خوبی برای شرح ارزش‌های فرهنگی و اسلامی در مدیریت مصرف، کشاورزی، رفتار‌های اجتماعی، فرهنگ ترافیک در خانواده‌ها بخصوص در میان مادران و دانش آموزان است.

وی افزود: ترویج و شرح ارزش‌های فرهنگی در بین خانواده‌ها و دانش آموزان را باید نهادینه کرد، چرا که مهمترین مخاطبان جامعه در این بخش هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار