رئیس کلینیک تخصصی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: هزینه‌های کلینیک تخصصی دندانپزشکی دانشگاه با تعرفه دولتی و ٣٠ درصد کمتر از هزینه‌های درمان در بخش خصوصی ارائه می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛  آقایی رئیس کلینیک تخصصی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با توجه به این که قیمت مواد مصرفی ٥٠ درصد افزایش یافته  اما بر هزینه‌های کلینیک حداکثر ٢٠ درصد افزوده شده است ، گفت: هزینه‌های کلینیک تخصصی دندانپزشکی دانشگاه با تعرفه دولتی و ٣٠ درصد کمتر از هزینه‌های درمان در بخش خصوصی ارائه می‌شود.
وی از وجود ٢٨ یونیت دندانپزشکی در کلینیک تخصصی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و افزود: بزرگ‌ترین مشکل کلینیک کمبود فضا است که با راه اندازی مرکز تجمیع دندانپزشکی این مشکل هم مرتفع می‌شود.
آقایی گفت: نوبت دهی در این کلینیک به شکل حضوری است و بیمار باید در ابتدا توسط دندانپزشک متخصص تشخیص معاینه شود و با توجه به اولویت کار درمانی و ثبت در پرونده اقدامات درمانی مورد نیاز برای بیمار آغاز شود.
وی افزود: با راه اندازی دستگاه opg در کلینیک، مشکلات بیماران برای انجام خدمات رادیولوژی به سطح شهربه حداقل رسید.
وی اظهار کرد: به طور میانگین روزانه ١٠٠ تا١٥٠ نفر برای معاینه به کلینیک مراجعه می‌کنند که از این تعداد برای ٣٠ تا٥٠ نفر خدمات دندانپزشکی انجام می‌شود.
انتهای پیام / ب 

ارائه هزینه‌های کلینیک تخصصی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تعرفه دولتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۴ دی ۱۴۰۰
هزينه كشيدن دندان
براى مستعضفان
France
عبدالکریم
۱۳:۴۸ ۳۰ شهريور ۱۳۹۸
خرابی دندان