مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب کرمان گفت: با توجه به لزوم جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم راه ها، با متخلفان برخورد قانونی می شود.

برخورد با متخلفان ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم محور گردشگری جیرفت – بافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسعود جمیلی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب کرمان گفت : حفاظت از حریم راه ها برای اجرای خدمات رسانی بهتر با مردم وکاربران جاده ای یکی از مهمترین و اولویت دار ترین ماموریت های این اداره کل است که در حوزه جنوب استان کرمان این اقدام با جدیت و قانونمند اجرا می شود.

وی محور جیرفت – بافت را یکی از محورهای پرتردد گردشگری در استان و جنوب استان عنوان کرد و افزود: با توجه به زمینه مناسب گردشگری و آب وهوای متنوع در این محور تقاضا برای ساخت ویلا و مراکز خدماتی رفاهی کوچک بسیار زیاد است که بایستی تمام این ساخت و سازها با مجوز اداره ایمنی و حریم راه اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان صورت پذیرد.

جمیلی از تخریب و جلوگیری از 3 مورد ساخت و ساز غیر قانونی و موجود در حریم راه در محور گردشگری دلفارد خبر داد و تصریح کرد : با هماهنگی صورت گرفته با دستورات محکم قضایی توسط دادستان های شهرستان های جنوبی استان از حفاظت از حریم راه ها با جدیدت این اداره کل و همکاری نزدیک دستگاه قضایی اجازه نخواهیم داد حریم راه ها مورد تعرض افراد سودجو قرار گیرد.

همچنین آرش شهداد نژاد رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت : با توجه به ماده 17 قانون ایمنی و حریم راه ها ایجاد هرگونه ساخت و ساز ، دیوار کشی ، تاسیسات به شعاع 100 متر از انتهای حریم راهها بدون کسب مجوز از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان ممنوع است.

وی افزود : در صورت رعایت نکردن قانون تجاوز به حریم راهها برابر تبصره یک ماده6 قانون ایمنی و حریم راه ها با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد.

رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان تصریح کرد:مردم هرگونه ساخت و ساز های غیر مجاز را از طریق شماره ۱۴۱و شماره تماس ۰۳۴۴۳۳۵۲۱۳۹ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان اطلاع دهند.


انتهای پیام/س

 

برخورد با متخلفان ساخت و سازهای غیر مجاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار