با بسته ورزشی، چهارشنبه 14 شهریور ماه، کاری از باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته ی خبری امروز، به سوژه های ورزشی چون: سیرجان میزبان فرنگی کاران داخلی و خارجی، کمانداران معلول کرمانی در نهمین اردوی تیم ملی، دعوت بسکتبالیست کرمانی به اردوی تیم ملی، حضور اسکیت بازان کرمانی در رقابت های دستجات آزاد سرعت کشور و آغاز رقابت های نمایندگان کرمان در لیگ دسته 3 کشور از دوم مهر ماه، پرداخته شده است.

سیرجان میزبان فرنگی کاران داخلی و خارجی

چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام یادگار امام (ره) روزهای 15 و 16 شهریور جاری با حضور 8 تیم داخلی و خارجی به میزبانی شهرستان سیرجان برگزار می شود.

ناصر گل محمدی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: برای اولین بار در استان کرمان، مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام یادگار امام (ره)، 15 و 16 شهریور جاری به میزبانی سیرجان در سالن امام علی (ع)  این شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: در این جام، چهار تیم خارجی از کشورهای ارمنستان، ایتالیا، آذربایجان و اکراین و چهار تیم داخلی در گروه های الف و ب حضور دارند.

گل محمدی با اعلام اینکه یک تیم از سیرجان به نمایندگی از استان کرمان در این مسابقات حاضر می شود، تصریح کرد: مسابقات کشتی در ۱۰وزن انجام می شود و 12داور ایرانی و ۶ داور خارجی رقابت ها را قضاوت می کنند.

کمانداران معلول کرمانی در نهمین اردوی تیم ملی

علی‌سینا منشأزاده، سمیه عباسپور و زهرا نعمتی، کمانداران کرمانی به منظور حضور در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در نهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین حضور دارند.

مهدی نخعی، رییس هیئت جانبازان و معلولین استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: نهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا از دیروز در تهران آغاز شد.

وی افزود: این اردو با دعوت از 10 ملی‌پوش با هدایت مجید کهتری به عنوان سرمربی و جبرائیل عبادی و لیلا سخایی‌فر به عنوان مربی تا 24 شهریوردر سایت تیراندازی کارخانه الیاف ادامه خواهد داشت.

نخعی تصریح کرد: علی‌سینا منشأزاده، سمیه عباسپور و زهرا نعمتی، نمایندگان استان کرمان در این اردو هستند.

وی یادآور شد: سعید اصغری‌گنجی و مهسا محمدزاده به عنوان مربی بدنساز و سرپرست، تیم ملی را در این اردو همراهی می کنند.

دعوت بسکتبالیست کرمانی به اردوی تیم ملی

کامیار میرزاده، بسکتبالیست کرمانی به مرحله اول اردوی تیم ملی نوجوانان بسکتبال جمهوری اسلامی ایران دعوت شد.

فرشاد رفیعی، دبیر هیئت بسکتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: کامیار میرزاده از کرمان به اردوی تیم ملی نوجوانان بسکتبال راه یافت.

وی افزود: این اردو از امروز چهارشنبه 16 شهریور جاری در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می شود.

حضور اسکیت بازان کرمانی در رقابت های دستجات آزاد سرعت کشور

تبسم زنگی از شهرستان بم و امیر حسین سلطانی سنگی از شهرستان رفسنحان، کرمان را به قصد شرکت در مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت کشور ترک کردند.

امیررضا آشورماهانی، رییس هیئت اسکیت استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت کشور ۱۵ شهریور جاری به میزبانی تهران برگزار می شود.

وی افزود: در این رقابت ها، تبسم زنگی از شهرستان بم و امیر حسین سلطانی سنگی از شهرستان رفسنحان به عنوان نمایندگان استان کرمان حضور دارند.

آشورماهانی تصریح کرد: این مسابقات در پیست آکادمی ملی اسکیت مجموعه ورزشی آزادی تهران و در رده سنی زیر ۱۱ سال برگزار می شود.

آغاز رقابت های نمایندگان کرمان در لیگ دسته 3 کشور از دوم مهر ماه

مرحله اول مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور با حضور 3 نماینده استان کرمان از روز دوشنبه دوم مهر ماه آغاز می‌شود.

عرفان امیرخسروی، رییس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: تیم‌های فولاد کرمان(بردسیر)، شهدای رودبار جنوب و شقایق شهربابک از استان کرمان در لیگ دسته سه کشور حضور می یابند.

وی افزود: مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ دسته سوم کشور، روز سه‌شنبه 6 شهریور جاری در سالن آمفی‌تئاتر هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار شده است و مرحله اول این رقابت ها از روز دوشنبه دوم مهر ماه آغاز می‌شود.

امیرخسروی با بیان اینکه سال گذشته تیم جهاد نصر سیرجان با سرمربیگری قاسم شهبا توانست از لیگ دسته سه به لیگ دسته دو صعود کند، ابراز امیدواری کرد: امسال هم شاهد صعود نمایندگان استان در لیگ سه به دسته بالاتر باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار ورزشی کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار