مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم و دانه های روغنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان تا کنون 445 هزارو 700 تن گندم از کشاورزان زنجانی

2 مرکز خرید گندم در استان زنجان تا پایان شهریور فعال هستند/خرید 445 هزارو 700 تن گندم از کشاورزان زنجانیمدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم و دانه های روغنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ با اشاره به اینکه تا کنون 445 هزار و 700 تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است گفت: این میزان برابر با 51 هزار محموله است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این میزان گندم خریداری شده 590 میلیارد تومان است افزود: تاکنون نیمی از ارزش ریالی گندمهای خریداری شده  که معادل 290میلیارد تومان است پرداخت شده است.

رحمنی اضافه کرد: مازاد مصرف گندم استان به سایر استان های دیگر صادر می شود که تا کنون 31 هزار تن گندم به 6 استان کشور سیستان و بلوچستان ،یزد ،خراسان، تهران ،البرز و گیلان صادر شده است.

مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم و دانه های روغنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان با اشاره به اینکه  چون برخی گندمکاران استان کار برداشت گندم را به صورت دستی انجام می دهند  هنوز موفق به عرضه گندم خود به مراکز گندم نشده اند گفت: 5 مرکز تا پایان هفته و2 سیلوی زنجان و سلطانیه تا پایان شهریور کارخرید گندم  را انجام خواهندداد .

انتهای پیام/ن

 

خریدبیش از 445 هزارتن گندم از گندمکاران زنجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.