مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم و دانه های روغنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان با بیان اینکه از آغاز خرید گندم در استان تا به امروز 440 هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است گفت: تاکنون 30 هزار تن گندم از زنجان به سایر استان های کشور صادر شده است.

خرید گندم از گندمکاران زنجانی همچنان ادامه دارد/صادرات 30 هزار تن گندم از زنجان به سایر استان های کشورمدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم و دانه های روغنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ با اشاره به تداوم خرید گندم در استان گفت:تا پایان روز گذشته 440 هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است که این میزان برابر با 50 هزار محموله است.

وی همچنین تصریح کرد : تاکنون 277 میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان استان نیز پرداخت شده است.

رحمنی اضافه کرد: مازاد مصرف گندم استان به سایر استان های دیگر صادر می شود که تا کنون 30 هزار تن گندم به 6 استان کشور سیستان و بلوچستان ،یزد ،خراسان، تهران ،البرز و گیلان صادر شده است.

مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم و دانه های روغنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان با اشاره به افزایش گندم خریداری شده در مقایسه با سال گذشته در استان  گفت : استان زنجان  امسال در بحث افزایش تولید گندم جزو استان های برتر کشور محسوب می شود.

انتهای پیام/ن


خرید 440 هزارتن گندم از گندمکاران زنجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.