مدیر اجرای طرح‌های جمع آوری و تصفیه فاضلاب یزد گفت: بیش از ۳۰ هزار متر لوله گذاری فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال درحال اجرا است.

محمد مهدی ثابتیان مدیر اجرای طرح‌های جمع آوری و تصفیه فاضلاب یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ گفت: بیش از ۳۰ هزار متر لوله گذاری فاضلاب با اجرای پروژه‌های در دست اقدام شهر یزد انجام خواهد شد.

ثابتیان افزود: از ابتدای امسال تاکنون انجام عملیات لوله گذاری شبکه فاضلاب به طول بیش از ۱۴ هزار متر در شهر یزد انجام شده است.

وی ادامه داد: عملیات لوله گذاری این طرح طی چهار قراداد مجزا در مناطق آزادشهر، امامشهر، فرعی‌های بلوار شهید دشتی، محله فیضیه، شهرک فجر فرهنگیان و شهرک رزمندگان در حال انجام است که در مجموع ۳۰ هزار متر لوله گذاری فاضلاب اجرا خواهد شد.

ثابتیان گفت: عملیات اجرای شبکه فاضلاب این مناطق با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی و داخلی به منظور تحت پوشش قرارگرفتن بیش از سه هزار مشترک در حال اجرا است.

مدیر اجرای طرح‌های جمع آوری و تصفیه فاضلاب یزد افزود: این عملیات با استفاده از لوله‌های پلی اتیلن در اقطار ۴۰۰-۲۰۰ میلی متر اجرا خواهد شد.

  وی ادامه داد: بیش از نیمی از اجرای فاضلاب در شهر یزد باقی مانده است که با تخصیص بودجه در این بخش حداقل ۵ سال برای اجرای کامل فاضلاب یزد زمان نیاز خواهد بود.

انتهای پیام/ی

انجام  ۳۰هزار متر لوله گذاری فاضلاب در شهر یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار