طی 6 ماه ، یک هزار و 204 واحد صنفی فاقد پروانه کسب در سطح استان سیستان وبلوچستان شناسایی شده اند .

شناسایی یک هزار و 204 واحد صنفی فاقد پروانه کسب درسیستان وبلوچستانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، نادر میرشکار رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ، گفت: با عنایت به اهمیت شناسایی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب و ضرورت اجرای تکالیف ابلاغی سیاست های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی طرح شناسایی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب با تشکیل سه کارگروه در سطوح ملی ، استانی و شهرستانی در حال اجراست .

وی افزود: در طرح شناسایی واحد های صنفی فاقد پروانه کسب در استان در سالجاری ، شناسایی 2000 واحد صنفی هدف گذاری و در دستور کار قرار گرفته است که از تاریخ 11/12/1396 لغایت 11/06/1397 (6 ماهه) تعداد یک هزار و 204 واحد صنفی فاقد پروانه کسب در سطح استان شناسایی و جهت رسیدگی به دستگاه ها و مراجع ذیربط معرفی شده اند .

میرشکار ادامه داد: رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ( به عنوان رییس کارگروه ) ، رییس اتاق اصناف مرکز استان ، نماینده تام الاختیار استانداری ، رییس پلیس بر اماکن عمومی منطقه انتظامی استان ، مدیرکل امورمالیاتی استان ، شهردار مرکز استان " اعضاء کارگروه استانی طرح شناسایی فاقدین پروانه کسب "می باشند .

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان تصریح کرد : هم استانی های عزیز می توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی ،کم فروشی وتقلب ، احتکار ، واحد صنفی فاقد پروانه کسب و... از طریق تماس تلفنی باشماره 124 ستادخبری سازمان در طول شبانه روز ( ازساعت 6صبح الی 13 و 16 الی 19 پاسخگویی اپراتور واز ساعت 19 به بعد از طریق تلفن پیامگیر ) و یا با حضور در محل سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در زاهدان و ادارت و نمایندگی های صنعت ، معدن و تجارت در شهرستانهای استان و رجوع به به حوزه های ستادخبری بصورت حضوری وکتبی گزارشات خود را ارائه کنند.

وی افزود: پس از اخذ گزارش ، بازرسین این سازمان سریعاً اقدام به بررسی واعلام نتیجه گزارش ( متخلف – غیرمتخلف) نموده که پس از آن طی تماس با شاکی نتیجه گزارش اعلام خواهد شد.

گفتنی است : هم استانی های عزیز می توانند از طریق پورتال سازمان به آدرسcppo.mimt.gov.ir نیز گزارشات خود را ثبت که از همین روش نیز گزارشات مردمی قابل رسیدگی از طرف بازرسان است.

انتهای پیام/ب

بیش از یک هزار واحد صنفی فاقد پروانه کسب درسیستان وبلوچستان  شناسایی شد

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار