اراک؛

قفل پلمب دوای درد واحدهای صنفی متخلف/ هروئین وشیشه آماده فروش در دام قانون

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: ۲۵ واحد صنفی متخلف طی اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی در شهرستان ساوه شناسایی و پلمب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ به نقل از پایگاه پلیس، پرویز اسدی اظهار داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی ساوه در راستای ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف با همکاری اتحادیه ها از تعدادی واحدهای صنفی در این شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: در این بازدید ۲۵ واحد صنفی، شامل کابینت سازی، قهوه خانه، لوازم یدکی و ... به علت رعایت نکردن ضوابط انتظامی و نداشتن پروانه کسب و تخلفات صنفی با هماهنگی مقام قضایی پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه ضمن تاکید بر ادامه طرح های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح ها، از مردم خواست تا در صورت مشاهده تخلفات صنفی، موضوع را به مرکز فوریت های پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۰۵ بسته آماده فروش از توزیع کننده مواد مخدر در خمین

روز گذشته یک توزیع کننده مواد مخدر در شهرستان خمین دستگیر و ۱۰۵ بسته ‌آماده فروش شیشه و هروئین در بازرسی از منزلش کشف شد.

محمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان خمین در این باره گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در تحقیقاتی از توزیع موادمخدر صنعتی توسط فردی در یکی از محله های خمین مطلع شدند و تحقیقات نامحسوس در این خصوص آغاز شد.

وی افزود:‌ در روند تحقیقات محلی این فرد شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، مکان سکونتش مورد بازرسی قرار گرفت و مقداری هروئین و شیشه در ۱۰۵ بسته آماده فروش از او کشف شد.

گودرزی اضافه کرد:‌ در این عملیات متهم دستگیر، به مرجع قضایی معرفی و با قرار بازداشت موقت تحویل ندامتگاه شد.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.