آغاز به کار نهمین المپیاد ورزشی محلات منطقه ثامن مشهد

المپیاد ورزشی محلات منطقه ثامن مشهد با هدف ارتقاء شادابی و نشاط در بین شهروندان و ایجاد فرصت مناسبی برای کشف و شکوفایی استعداد‌های ورزشی شهروندان برگزار می‌شود.

آغاز به کار نهمین المپیاد ورزشی محلات منطقه ثامن مشهدشهردار منطقه ثامن مشهد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ با بیان اینکه نهمین دوره المپیاد ورزشی محلات منطقه ثامن فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده است، افزود: مسابقات ورزشی محلات با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، ارتقاء شادابی و نشاط شهروندان و همچنین یادآوری و ترویج برخی از بازی‌های مفرح بومی محلی برگزار می‌شود.

شهردار منطقه ثامن با اشاره به آغاز برگزاری مسابقات فوتسال این دوره گفت: افتتاحیه نهمین دوره المپیاد ورزشی محلات منطقه ثامن با شروع مسابقات رشته فوتسال ویژه آقایان با حضور ۲۴ تیم در رده نونهالان، ۲۰ تیم در گروه سنی نوجوانان و ۱۸ تیم در رده سنی جوانان از اول شهریور ماه انجام شده و در حال برگزاریست و دیگر رشته‌های ورزشی از قبیل: فوتبال، والیبال، بسکتبال و... از هفته آینده فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

شهردار منطقه ثامن مشهد در ادامه با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در مجموع ۱۶ رشته ورزشی برای آقایان و بانوان برگزار خواهد شد، بیان کرد: برخی از مسابقات از جمله ورزش‌های انفرادی از قبیل: «دارت» و «آمادگی جسمانی» تنها در سطح منطقه و برخی دیگر مثل «دو و میدانی» و «تکواندو» صرفا در سطح شهری برگزار می‌شوند.

نعمتی گفت: مسابقات امسال با حضور آقایان در ۱۱ رشته ورزشی ویژه آقایان و سه رده سنی، و بانوان در ۱۰ رشته و ۴ رده سنی برگزار می‌شود و این در حالی است که نفرات برتر مسابقات محلات ضمن دریافت هدایا به مسابقاتی که در سطح شهری برگزار می‌شوند، معرفی می‌گردند و این امکان وجود دارد که نفرات برگزیده مسابقات شهری به مراحل بالاتر استانی و کشوری معرفی شوند

نعمتی خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال خوبی که از سوی شهروندان صورت گرفته است، امسال شاهد حضور پررنگ‌تر شهروندان عزیز در این دوره از المپیاد هستیم و با افزایش رشته‌های ورزشی بانوان نسبت به سال گذشته پیش‌بینی می‌شود استقبال بانوان نسبت به ادوار گذشته مضاعف شود.

انتهای پیام// ف. ح
پیش بینی افزایش رشته‌های ورزشی بانوان نسبت به سال گذشته 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.