ارتقا سلامت و تندرستی دانش آموزان هدف المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان هدف برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای را ارتقا شاخص سلامت و تندرستی دانش آموزان عنوان کرد.

ارتقا سلامت و تندرستی دانش آموزان هدف المپیادهای ورزشی درون مدرسه ایبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد تقی زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ارتقا شاخص های سلامت و تندرستی دانش آموزان خوزستانی را از اولویت های عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت استان عنوان کرد و بیان داشت: برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای گامی مهم در راستای نیل به این هدف اولویت دار است.

وی با بیان اینکه 395 هزار دانش آموز دختر و پسر در قالب 9 رشته ورزشی اصلی در المپیاد شرکت می کنند، افزود: رشته هایی مثل والیبال، فوتسال، طناب زنی، بازی های بومی و محلی، طناب کشی، بسکتبال، هندبال و شطرنج از جمله رشته های اصلی در این المپیاد ورزشی هستند.

تقی زاده با اشاره به اینکه پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای استان خوزستان همزمان با سراسر کشور از 26 مهرماه آغاز می شود و تا 2 آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: کلیه مقاطع تحصیلی در این المپیاد پوشش داده می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ترویج فرهنگ ورزش همگانی، آشنایی دانش آموزان با رشته های مادر در ورزش، ارتقا شاخص های سلامت و تندرستی در بین دانش آموزان و تقویت روحیه شادابی و نشاط در بین مدارس را از مهم ترین اهداف اجرای این المپیاد در خوزستان برشمرد.

انتهای پیام/گ

برگزاری المپیادهای ورزشی با هدف ارتقا شاخص سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.